Sanırım bir kıza aşığım , sevdiğim kız rahatsız olur mu?

Birkaç kez gördüm kızı çok hoşuma gitti sonra tanıştık küçük sohbet döndü ama ortam olmayınca bitti. Sanırım aşığım , istediğim arkadaş olmak değil. Ara sıra istemsizce gözüm arıyor sizce bakmam rahatsız edici mi? Açılmak konusu da karışık nasıl adım atabilirim ya da yönelimjni öğrenebilirim
Sanırım bir kıza aşığım , sevdiğim kız rahatsız olur mu?
Cevapla