Anne babam öylede. Ben dahi gibi kafaya sahibim sadece doğarken omzu çıkık doğmuşum o da kaynamış. Ailemdekilerede benzemiyorum
Tip olarak bilemiyorum.
Tip olarak bilemiyorum.
Geçen genetik bölümünden baṣ doktorla konuṣtum konumuz bu kuzen evliliğidi ve tıpa göre bu ihtimalin yinede düṣük olduğunu söyledi. Bende kuzen evliliğinden meydana gelen bi insanım ve ne sakatım nede çirkinim 😆 Halk arasında nereden bu kanıya varılmıṣ gerçekden ṣaṣırtıcı doğrusu. Yinede siz evlenmeyin ama.
Peki kadınlar akraba evliliği sonucu olan bir erkekle evlenmekten vazgeçer mi
yo ne alaka
Anlamaz mı demiyecek mi annen kim baban kim
Seni bu yüzden yargilayacak insanla olmaz zaten
Yani ben açıkçası her kadın gözünde engel olarak görmesini istemiyorum. Yani genel manada takılınacak bir durum mu bu
Anladın çok teşekkür ederim hepinize
Cevap
2Cevap
ne alaka herkes öyle olmazki kuzeninle hertürlü evlenirsin
Annenle baban amca çocuğu mu?
Yok.
Ne peki
evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?