Hiç sevgilim olmadı artık olacağını düşünmüyorum bu yüzden cinlerle iletişime geçip arkadaş olmak istiyorum ne kaybederim?

Kötü ortam Kötü arkadaşlarım yok sigara alkol yok bazen karartı şeklin de geliyorlar onlarla artık konuşmak istiyorum

Hiç sevgilim olmadı artık olacağını düşünmüyorum bu yüzden cinlerle iletişime geçip arkadaş olmak istiyorum ne kaybederim?
Cevapla