Bundan sonra hayatıma kimseyi sokmayacağım. Kimse ile yakın olmayacağım. Kararım hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bundan sonra hayatıma kimseyi sokmayacağım. Kimse ile yakın olmayacağım. Kime kardeş desem, dost desem sırtımdan vurdu. Bencillikler yaptı. Yalanlar söyledi. Benim verdiğim değeri vermedi.

Sırdaşı oldum, yoldaşı oldum, kardeşi oldum ama gene alttan alan, ödün vereni sabır çeken ben oldum.!

Bundan sonra hayatıma girecek tüm insanlarla "naber?iyidir senden" muhabbetinden öteye geçmeyeceğim. Buluşurum, gezer tozarım ama asla ne derdimi açarım nede derdini dinlerim.. İnsan kendi kendine yetebilmeyi öğrenmeli. Sırf yanımda bir dostum olsun diye, kötüyken arayabileceğim biri olsun diye insan kendinden bu kadar ödün vermez, bu kadar şeyi omzuna yük bindirmez...

Anlayacağınız bundan sonra kimsenin sırdaşıda, yoldaşıda, kardeşide olmayacağım.. Selamlarını alırım, oturur kalkarım ama bu kadar. Dahası yok.

Kararım hakkında neler düşünüyorsunuz? Destek verici cevaplara ihtiyacım var...
Güncellemeler
+1 yıl
Çok haklısınız.. Sırf bu kararımdan dolayı belki de gelecekte değeri sevgiyi hak eden insanları umursamayacağım ama bana da hak verin.. Ne zaman yeniden başlasam bu insan farklıdır desem aynı şeyleri yaşadım.. Aynı tavırları gördüm.. Aynı kazıkları yedim.. Nasıl bir daha birine güvenebilirim?
Bundan sonra hayatıma kimseyi sokmayacağım. Kimse ile yakın olmayacağım. Kararım hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla