Sizce ne yapmalıyım kafam allak bullak?

Herkese selamlar, Bir manevi desteğe ihtiyacım var. 6 Aylık bir ilişkim var , evlilik düşünüyoruz. Kendisi kadrolu öğretmen ben de özel sektörde yöneticiyim. Ben yaklaşık 10 senedir çalışa çabalaya ancak ve ancak bu gün ev gelmeyecek bir nakit biriktirebildim. Arabamla birlikte 1,5 milyon kadar. Ben hata ederek bu paramın olduğunu söyledim. Ben erkek olarak ilk, kadının 2. evliliği olacak. Benden bir takımbilezikler, zincirler kolye v. s. vs. altın istedi. İstediğini hesapladığımızda 650 bin tl gibi bir rakam. Bir kısım eşyalarımız var beyaz eşya mobilya v. s. buna reğmen hesapladığımda 1 milyon tl nakit para gidecek.. Ben kendisine altın alamayacağımı ancak Pırlanta seti yapabileceğimi söyledim. Bunu kesinlikle kabul etmediğini söyledi ve sinirlenmeye başladı. Kadınlar ister evet her kadına bu saçmalıklar yapılıyor ben neden hak etmiyorum diye soruyorlar kendi kendilerine. Bu gün bu ekonomik ortamda sırf evlilik yapacaz diye 2. evliliğini yapacak bir kadına bu kadar yüklü nakit harcamak üstelik evlilikte her şeyin yolunda gdeceğinin garantisi olmadığı halde, boşanıp nafaka ödemeyeceğimin garantisi olmadığı halde, ben neden bu külfiyete giriyorum? Senelerce sabahın körlerinde karanlıklara işe gittim üç kuruşluk adamların emrinde sabretmek zorunda kaldım mobbinglere maruz kaldım, psikolojik buhranlar sitresler yaşadım. Ben ayrılmayı düşünüyorum bir yandan da seviyorum. İşin kötü tarafı 38 yaşında bu güne kadar hep kendi ayakları üzerinde durmuş aile desteği zerre görmemiş bir adamım... Ailem varlıklı ancak hiç bir şekilde paylaşıp destek olmuyorlar... Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım maalesef...

Sizce ne yapmalıyım kafam allak bullak?
Cevapla