İstenmeyen gebelik, ne yapacağımı bilmiyorum?

Çıldırmak üzereyim. Geçtiğimiz cuma gebe olduğumu öğrendim. Şu an altı buçuk haftalık. Nisanda 29 yaşında olacağım. Evli değilim. Şu an hem çalışıyor hem doktora yapıyorum. İnanılmaz yoğun ve stresli bir dönemdeyim. Sevgilim 32 yaşında ve hazır olduğunu söylüyor. Ona göre hemen evlenebiliriz ve çocuğu doğurabilirim. Maddi durumumuz iyi ve sevgilimin iyi bir baba olacağına inanıyorum. Ama ben anne olmaktan çok korkuyorum. Hep korktum. Kendi ebeveynlerimle hiç iyi ilişkilerim olmadı biraz ondan bu durum sanırım. Bir yandan kariyerimin sekteye uğramasından da endişeleniyorum. Kürtaja karşı değilim, anne olmaktan ölümüne korkuyorum, aldırsam diye düşünüyorum ama bu da kolay bir karar değil ve bu düşünce içimi sızlatıyor. 5 gündür kafayı yemek üzereyim. Halsizlikten ölüyorum, gün boyu ağlıyor ve kusuyorum. Çıkmazdayım, ne yapmalıyım, siz olsanız napardınız fikir verin lütfen.

İstenmeyen gebelik, ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla