Eşcinsel olan parmak kaldırsın :)
Bende eşcinselim.
Eşcinsel tanıdığınız var mı?
Arkadaşınız?
Ailenizde?
Vb.
Bende eşcinselim.
Eşcinsel tanıdığınız var mı?
Arkadaşınız?
Ailenizde?
Vb.
gay arkadaşım var ama ben değilim garip çocuk gay yok kimse bizim belimize falan sarılıyor :D haberimiz yokken öpüyorda e ne diceksin insan işte ama adamın dibi
eskiden tanıdığım gay bir arkadaşım vardı tabi ben değilim. sonra durduk yere engelledi ya da face dondurdu bilmiyorum dahada görmedim bu zamana kadar
lezbiyen arkadaşlarım var ama ben lezbiyen değilim düşünmüyorum da sap her zaman iyidir :D
En yakın dostum kardeşimden öte gay bir arkadaşım var.
Cevap
41Cevap
Bir arkadasim var kiz ama erkek olmak istiyor kizlardan hoslaniyor. erkek gibi giyiniyor. saclari felan erkk gibi geen eve geldi kuzenim erkek sannetti o kadar yani. ama kendisi cok iyidir cok severik evimize gelir gider ailecek tanisiyoruz :)
Calistigim yerde var bitane... Birde çocukluktan samimi oldugum komşunun krizi var boyle insanlarla buluştuğunu bana anlatmisti..
Baya da varmış :D Ben de öyleyim ve doğal olarak öyle arkadaşlarım da var
evet var eşcinsel arkadaşlarım.
eşcinsel değilim onlarla sohbet etmemin tek nedeni onları tanımak. neler hissettiklerini anlamak.
bugüne kadar iki eşcinsel tanıdım ikisinede pek iyi davrandığım söylenemez
oysa benim yargılama yapmamam gerekti ama
Aseksüelim ve eşcinsel arkadaşlarım var gayet senin benim gibi insan. Onlardan korkmanıza gerek yok.
Eşcinselim tanıdığım yok ama eşcjnsel bir armadaşımın olmasını çok istiyorum
ablamın arkadaşı bir tane dallama var tam top kızlarla arası süper herkeze şekerim diyo ve kız gibi gülüyo onu ne zaman görsem midem bulanıyo çok iğrenç bana göre
Sitede herkes ibneymişte haberimiz yokmuş.
Değilim tanıdığımda yok.
Vay be sitede ne çok eşcinsel var. Ben eşcinsel değilim. Öyle bir iki tanıdık var ama.
Transeksuel tanıdığım war bazen ağzını kırasım geliyr
Olsun cok isterdim cana yakınlar tatlı sevimli ♡
Herkes bende escinselim yazmis protestomu var bugun hayirdir yav?😒
Yok hiç tanışmadımda öyle biriyle lezbiyen falan röpörtaj yapıcam ama.
eşcinsel değilim ama eskiden bir kaç tanıdığım vardı.
o değilde lezbiyeni erkek meraklısına çeviresim var :D
Escinsel arkadaslarim oldu halen de var.
Hayır hiç eşcinsel tanıdığım yok.
eşcinselm lanet olsnki :S
ailemde kendim varım :D
doğustan erkeğim ama hep kız gibi hissediyorum
eşcinsel değilim ama anal isteğim var
Bende varım 😁gururla. Söyliyorum eşcinselin👍👍
BENDE BİR LEZBİYEN OLARAK BURDAYIM AYOL :D
Biseksüel kontenjanından bende varım :)
Profilinden belli zaten :D
Değilim. Tanıdığım yok.
O ne ki yicek birşeymi?
Bildiğim kadarıyla yok.
Lisede çok arkadaşım vardı. Çok tatlı oluyorlar :D
Eşcinsel komşumuz var çok yakışıklı namussuz
Escinsel arkadaslarim var😊
Kiz arkadasin var mi :)
yok maalesef
Kac yasindasin
18 :D noldu bana mı talipsin :D
Fena fikir degilmis :))
Gizlilikten çık o zaman 😁
sevgilim bile var sadsa lezbiyen forever :)
Değilim. Var tanıdığım.
Selam Veren Çok Taksimde :D
eşcinsellere sahip çıkalım
arkadaşlarımdan var biraz :DD
Anladım :)
biraz nedir 1.5 kişimi oluyor
:) tamam @Afroditt_
neden mereak ediyorsun Ç
lgbt eşcinsel lez tanıdıklarım var
değilim. tanıdığım var
escinselimm cevremde var az bucuk
Evet bende eşcinselim..
Eşcinsel derken biseksüel felanmı
Biseksüel, lez, gey
evet
Ben değilim ama yakın arkadaşım eşcinsel (gay).
tanıdığım yok değilim de
arkadasım coooooook var :)
benn
Ben eşcinselim :)) ☝️
Sizleri çok merak ediyorum
Tanıdık var.
var 2 tane arkadaşım var kız
Anladım :)
ne anladın
söyle bana
2 cinsede ilgi var :D
cinsel oragininiz kaka olmuyor mu
hayır
Var bir abim 10 numara insan
Benim gayette memnunum hayatımdan 😉
Ben ben benn
kaldırıyorum ;)
Site eş
Biseksüelim.
Ben😂
Bensiz olmaz :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar