Neden girdiğim hiçbir ortamda arkadaş edinemiyorum?

Her zaman arkadas konusu ile ilgili sıkıntı yaşadım. Kötü biri değilim, suratsız biri değilim. Genelde iyiyim herkesle konuşmaya çalışırım. Yeni dershaneye başladım biraz geç yazıldım herkes arkadaş olmuş ben mal gibi tek oturuyorum. Beni gruba alacaklardır yanlışlıkla kendi arkadaşları ile ilgili olan kış grubuna aldılar sonra cik gruptan dedi. Cidden çok üzülüyorum bendeki sorun ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu cevaplar misiniz
Neden girdiğim hiçbir ortamda arkadaş edinemiyorum?
Cevapla