Intihar edenlerin çoğu erkek bu ülke de... Bizim topluma göre erkek her zaman güçlü olmalı hiçbir derdi olmamalı hiçbir psikolojik sorunu olmamalı ağlamamalı... hani diyorlar ya kadın erkek eşit diye eşit falan değil aga ne eşiti allah aşkına bu ülke de en çok değer gören kadınlar
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu bi kız sorsa destek olurdunuz her açıdan ama dimi allah kahretsin sizi
Bi erkek derdim var psikolojik sorunlarım var deyince alay konusu olur ama aynısını bi kız derse herkes etrafında döner ilgi gösterir burdan bile anlayabilirsiin erkeklere değer verilmediginin
Tamam o zaman bana şunu soylle çok kötü durumdayim ve hiç kimse destek olmuyo dertleşecebilecsgim bi arkadaşım yok en son litmec indirdim arkadaşım olsun diye çoğu hemcinsim kızlarla arkadaş oluyo erkek yazınca gay misin diyo bilmiholar ki tek isteğim dertleşmek aynı şekilde bi kıza yazınca da sapık muamelesi görüyorum üstüne ailem benim psikolojim bu şekildeyken işte çalışmamı istiyor ben daha kendimi duzeltemedim benden büyük ablam var hâlâ evde duruyo ona bişey demiyolar hani eşittik?
Buraya bile kaç defa soru yazdım caresizlikten dertleşmek istiyorum diye kimse yazmadi sonra kız hesabı açtım fake aynı soruyu sordum gelen mesajlar abartmıyorum 50 tane vardı maddi destek vermek isteyen bile oldu ama aynısını erkek yapınca kimsenin skinde olmuuo
Affedersin ama bu çevrenin ok. zlugu. Burada da ona bakarsan ben kız arkadaş bulamiyorum ve erkekler de sorularına sık cevap verince veya yorumlarda konuşunca bir tarafından anlıyor sosyal medya bir çöplük dostum. Tr de psikolojinin önemi kağıtta ailen o yüzden durumunu önemsemiyor. Ablanın evde oturması da onun her haltı yapacağı anlamına gelmiyor. Tr de eski kafalı ailelerde bu sorun çok var eğer ablan 22-24 üne kadar evlenemezse zaten evde kalır. Ve evde diye de temizlik, bulaşık, yemeğe karışmıyor istediği gibi dışarı çıkıyor durumu olmaz.
Sana gelince psikoloji dediğim gibi kağıtta olan bir şey eğer zengin bir bebe değilsen kimse senin psikolojini iplemez calisman gerekir. Ben de hem kpss ye hazırlanıyorum Haziran'da mezun oldum hemde Ocak da işe basladim 24 saatlik iş 8-9 bin anca ama harçlığımı çıkarmak ve çevre baskısından kurtulmak ve mental sağlığımı kazanmak için zorundayım evde kafayı yiyorum çünkü durum bu.
Bak toplumda duygusal ve ahlak gelişimi yerlerde. İnsanlar dış görünüşünü beğendiği veya cazgır fırıldak insanların peşinden koşuyorlar. İşlerine yarayacak kişilerle kısmi arkadaşlık kuruyor. Herkese iyi olan tipleri de kullanılabilir olarak görüyorlar.
Üç tane madde saydım kısaca tekrar diyim 1 tip 2 eğlenceli 3 işlerine yarama ama çok sorun etme lise de bende arkadaş kazıkları yedim arkadaşım da olmadığı zamanlar oldu. Mental açıdan saglikli olmamak ve iletişim problemleri olması, bakımlı olmamak da yalnız kalmaya sebep oluyor. Ama üniversite son sınıfta çok güzel bir dost ve dört yıllık hayatımda 4 arkadaş edindim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kadınlara daha çok değer verilmel i
Ülkede insan olmak zorken kadın erkek diye ayırman ne hoş
Bi erkek derdim var psikolojik sorunlarım var deyince alay konusu olur ama aynısını bi kız derse herkes etrafında döner ilgi gösterir burdan bile anlayabilirsiin erkeklere değer verilmediginin
Bunu çevrenden bakıp söyluyorsun bir şeye dayandırarak değil
Çevre mi? Intihar edenlerin çoğu neden erkek o zaman
Buraya gelip feministlik yapma bana
Feministlikle alakası yok bunun ve intihar etmenin de tek başına bir göstergesi yok. En başından seninle toplumsal rolleri konuşmam gerekir.
Tamam o zaman bana şunu soylle çok kötü durumdayim ve hiç kimse destek olmuyo dertleşecebilecsgim bi arkadaşım yok en son litmec indirdim arkadaşım olsun diye çoğu hemcinsim kızlarla arkadaş oluyo erkek yazınca gay misin diyo bilmiholar ki tek isteğim dertleşmek aynı şekilde bi kıza yazınca da sapık muamelesi görüyorum üstüne ailem benim psikolojim bu şekildeyken işte çalışmamı istiyor ben daha kendimi duzeltemedim benden büyük ablam var hâlâ evde duruyo ona bişey demiyolar hani eşittik?
Ben kaç kez intihar ettim kimse umursamadi
Buraya bile kaç defa soru yazdım caresizlikten dertleşmek istiyorum diye kimse yazmadi sonra kız hesabı açtım fake aynı soruyu sordum gelen mesajlar abartmıyorum 50 tane vardı maddi destek vermek isteyen bile oldu ama aynısını erkek yapınca kimsenin skinde olmuuo
Affedersin ama bu çevrenin ok. zlugu. Burada da ona bakarsan ben kız arkadaş bulamiyorum ve erkekler de sorularına sık cevap verince veya yorumlarda konuşunca bir tarafından anlıyor sosyal medya bir çöplük dostum. Tr de psikolojinin önemi kağıtta ailen o yüzden durumunu önemsemiyor. Ablanın evde oturması da onun her haltı yapacağı anlamına gelmiyor. Tr de eski kafalı ailelerde bu sorun çok var eğer ablan 22-24 üne kadar evlenemezse zaten evde kalır. Ve evde diye de temizlik, bulaşık, yemeğe karışmıyor istediği gibi dışarı çıkıyor durumu olmaz.
Peki benim suçum ne neden kimse beni umursamiyo dershaneye gidiyorum orada bile arkadaş olmak istemiyorlar
Sana gelince psikoloji dediğim gibi kağıtta olan bir şey eğer zengin bir bebe değilsen kimse senin psikolojini iplemez calisman gerekir. Ben de hem kpss ye hazırlanıyorum Haziran'da mezun oldum hemde Ocak da işe basladim 24 saatlik iş 8-9 bin anca ama harçlığımı çıkarmak ve çevre baskısından kurtulmak ve mental sağlığımı kazanmak için zorundayım evde kafayı yiyorum çünkü durum bu.
Demek ki al benin yok. Ayrıca eskisi gibi arkadaşlıklar da yok fark ettiysen insanlar kimseye güvenmiyor. Yüzeysel sohbetlerden ileriye geçilemiyor
Ama diğerleriyle çok iyi arkadaş oluyolar benim neyim var ki kimsenin dedikodusunu yapmam arkasindan konusmam her zaman iyilik yapmaya calisiiirrm
Bak toplumda duygusal ve ahlak gelişimi yerlerde. İnsanlar dış görünüşünü beğendiği veya cazgır fırıldak insanların peşinden koşuyorlar. İşlerine yarayacak kişilerle kısmi arkadaşlık kuruyor. Herkese iyi olan tipleri de kullanılabilir olarak görüyorlar.
O zaman tipsiz olduğum için konusmuyorlar desene...
Üç tane madde saydım kısaca tekrar diyim
1 tip
2 eğlenceli
3 işlerine yarama ama çok sorun etme lise de bende arkadaş kazıkları yedim arkadaşım da olmadığı zamanlar oldu. Mental açıdan saglikli olmamak ve iletişim problemleri olması, bakımlı olmamak da yalnız kalmaya sebep oluyor. Ama üniversite son sınıfta çok güzel bir dost ve dört yıllık hayatımda 4 arkadaş edindim
Erkekler kendinden çok kadınlara önem veriyor doğal olarak
Hayret feministler daha bunu görmemiş kral bizim doğma amacımız bu sanırım her boku kafaya takıp sonrada ölmek.
Kadınlar biz erkeklerden üstündür
:dd
Öyle ama
Kimse umursanmiyor
Herkes umursamaz
Gerçek maalesef