Kasiyerlik yapıyorum ve neredeyse kimsenin temel iletişim bile kurmadığını gördüm. Neden biz böyle olduk ki?

"Merhabalar, hoş geldiniz" diyorum, rahat 7 kişi umursamıyor. Marketten çıktıkları zaman bir "kolay gelsin" bile demiyorlar. Bildiğiniz herkesin suratı asık ve en temel ve gerekli iletişimi yok

Kasiyerlik yapıyorum ve neredeyse kimsenin temel iletişim bile kurmadığını gördüm. Neden biz böyle olduk ki?
Cevapla