Öğrenci evinde yaptığım yemeklerden arkadaşlarıma ikram etmezsem ayıp mı olur?

Arkadaşlar normalde herkes kendi yemeğini kendi yapıyor ama ben daha modern yemekler yaparken onlar yöresel yapıyor ve canlarının çektiğini hissediyorum ama ben 10 kızı doyuracak yemek için malzeme mı alayım yemek mi yapayım işim gücüm yok mu sanki tek kendime yapıyorum bazen ben bile aç kalıyorum. Şimdi onların canı çekerse bu günah mı oluyor napiyim

Öğrenci evinde yaptığım yemeklerden arkadaşlarıma ikram etmezsem ayıp mı olur?
Cevapla