Bu ara aşırı sevgisiz ve yalnız hissediyorum?

Final haftam olduğundan + haksız yere bi dersten kaldığımdan moralim çok bozuk. Bir de üzerine sevdiğim insanlardan destek göremiyorum. Sevgilim yok zaten de ama hani en yakın arkadaşlarıma var ama onlara da bir şey diyemiyorum sınavları var diye.

Moral bulmak için babamı arıyorum 5 dk konuşup işim var diyip kapatıyor. Ben aramasam aklına gelmiyor beni aramak. Halam annem gibidir ( biyolojik annemi tanımıyorum) o da aynı. Herkes bensiz çok mutlu. Pek yokluğu hissedilen biri değilim sanırım.

Tatilim büte kaldığım için 1 hafta gitti zaten ama hani ne burada yalnız kalmak istiyorum ne de eve gidesim var. Eve gidince yine beni kimse umursamayacak gibi hissediyorum. Ki eskiden böyle değildi.

Böyle karışık hissetmekten haftaya olan sınavlarıma da odaklanamıyorum. Nasıl toparlanabilirim 😔

Bu ara aşırı sevgisiz ve yalnız hissediyorum?
Cevapla