Final haftam olduğundan + haksız yere bi dersten kaldığımdan moralim çok bozuk. Bir de üzerine sevdiğim insanlardan destek göremiyorum. Sevgilim yok zaten de ama hani en yakın arkadaşlarıma var ama onlara da bir şey diyemiyorum sınavları var diye.
Moral bulmak için babamı arıyorum 5 dk konuşup işim var diyip kapatıyor. Ben aramasam aklına gelmiyor beni aramak. Halam annem gibidir ( biyolojik annemi tanımıyorum) o da aynı. Herkes bensiz çok mutlu. Pek yokluğu hissedilen biri değilim sanırım.
Tatilim büte kaldığım için 1 hafta gitti zaten ama hani ne burada yalnız kalmak istiyorum ne de eve gidesim var. Eve gidince yine beni kimse umursamayacak gibi hissediyorum. Ki eskiden böyle değildi.
Böyle karışık hissetmekten haftaya olan sınavlarıma da odaklanamıyorum. Nasıl toparlanabilirim 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer