Dostumla küstük, ben haklıyım. Gidip konuşmalı mıyım?

Merhaba benim 10 senelik bir dostum vardı bana çok ağır * yaptı hayatımı berbat etti beni intihara kadar sürükledi ona karşı kin ve nefret duyuyorum onun yüzünden 8 ay tek başıma kalmıştım bana ihanet etmişti sonrasında ben çocukluk arkadaşımla yeniden samimi oldum ve sabah akşam beraber takılmaya başladık hatta kendi ortamımızıda kurduk hergün 6 7 kişi toplanir otururuz ancak ben ve dostum ortamın liderleri gibi bişeyiz çoğu kişi dostuma bağlı o ne derse yapar dostum ise bana bağlı ben ne dersem yapar herneyse simdi biz hergün toplanıp oturdugumuzda hicbir sıkintı yoktu geçen seneye kadar ancak bu sene ne zaman dışarı çıksak bana ihanet eden 10 senelik dostum ve yanındaki eleman bizim ortamımiza girmeye çalışıyor girip muabbet sohbet edip ortama dahil olmaya çalışıyorlar buda benim zoruma gidiyor çünkü ben bunlar yüzünden intihar edicektim çok kötü zamanlar gecirdim tek basima kaldim simdide kendi ortamimi kurdum onlarda yüzsüz gibi benim ortamıma dadanıyorlardı bende bu durumdan çok rahatsız olmaya başladım bizimkilerle konuştum onlari ortama almak istemedigimi belirttim onlarda tamama dediler herneyse 3 ay önce bana ihanet eden dostumun yanındaki elemanla ben bir kavga ettim bu eleman bir yılandı herkesin arkasindan konusur ve herkesin arasini bozmaya calisirdi bigün bizede aynisini yapmaya calisdi bende onu dövücektim abisinin hatrina bisey yapmadim ama ağzına s#çtım herneyse olay büyüdü o gitti abisini cagirdi abiside baya iyi taninir yani geldi ve kardesini haklı çıkarmak icin bana iftira atti demedigini birakmadi sonrasinda bende sey dedim biz kötüysek kendi köşemize çekiliyoruz ne sizin bizimle nede bizim sizinle işimiz olsun dedim tamam dedi dostumun yanina gidip söyledim benimlemisin degilmisin dedim seninleyim dedi bundan sonra kimseyle isimiz yok falan dedi sonrasında bana ihanet eden dostumun babasi vefat etti bütün dostlarim beni darladı ara baş sağlığı dile diye ben ise öfkemden dolayi aramadim 1 hafta cocugun babasinin mevlütü falan okundu sonrasinda tamam artik eskisi gibi otururuz derken benimlesin degilmidin dedigim cocukluk arkadasim bi anda beni arayip sormayi kesti ve asla gezmem dedigi kisilerle gezdi takildi beni unuttu binevi bende asiri kirildim ve küstüm 3 aydır konuşmuyoruz ayni sınıfta yanyana oturuyoruz 12. Sınıfız bu arada o benle sınıfta makara yapmaya calisior ancak ben yüz vermiyorum bu 3 aydırda tek basimayim ne yapmaliyim hatali oldugumu düşünmüyorum düşünsem gidip konusur ozurdilerim ancak ben hakli oldugumu düşünüyorum haklı oldugum halde gidip barışmaya calisirsam herseyin kötü olacağını düşünüyorum çünkü ben bugun barissam yarin yine o elemanlar ortama giricekler onca uğraşım bosa gitmis olacak lütfen yardim edin 3 aydir tek basimayim dostumla gidip müsait bi zamanda konusmalimiyim ya da hic konusmamalimiyim fikir verin yerimde olsaniz napardiniz gercekten yardima ihtiyacim var çıkmaz sokakta gibi birşeyim fikirlerinizi bekliyorum

Dostumla küstük, ben haklıyım. Gidip konuşmalı mıyım?
Cevapla