
Benim arkadaşlarımın hiç biri birbiri ile arkadaş değil hiç öyle grup arkadaşlığım olmadı.

Benim arkadaşlarımın hiç biri birbiri ile arkadaş değil hiç öyle grup arkadaşlığım olmadı.
İyi ki de olmamış. Bir zaman sonra o grup dağılıyor. Ki arkadaş olduğunuz zamanlarda bile grup içinde birbirine daha çok kulak veren değer veren oluyor o da grubun amacını bozuyor. Tek bir arkadaşın olsun yeter.
Bireysel arkadaşlığı tercih ederdim. Ama şu an kimin ne olduğunu, arkadamdan neler çevirdiklerini bildiğim için mesafeliyim herkese
Bir tane olsun tam olsun bana yeter. Çok insan hiç insandır bence.
Alıntıyı ordan yaptım da kadın örneğinden giymeyim dedim 😂
Çaktırma 😂
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
2Cevap
Bireysel arkadaşlıklar daha güzeldir benim için.. yani bir tane kafa dengi dostum olsun yeter diyorum
Ben WhatsApp gurubunu bile sevmiyorum çoklu olunan yerde sorun çok oluyor
Bireysel arkadaşlık
O gruplar hep dağılmıyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?