AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet vardı. Ben açıkken tanıdım kapandı sonra tekrar açıldı
Üni de mi
Evet orada tanıdım
yakin arkadasiniz mi peki ailesi felan ne demis bazilari çok aşiri tepki veriyor
burada konuşamam bukonulari
Var ya 4 arkadasim hatta
4 mü nasil peki seninle ayni yastalar mi aileleri ne demis bazilari ters tepki veriyo bayaği dindar olanlar
Aileleri nasil tepki verdi bilmiyorum ama sonuc olarak acildilar zaten qğnfwşndq
Bende açilmak istiyorum da tam emin değilim ya üniversiteye geçicem o zaman da açilabilirim ama arkamdan laf edicek bazi oc akrabalar mk
Akrabalar zaten her boka laf ediyolar kanka sktr et sadece
valla bizdekiler bide hepsi muhafazakar dindar kapali kadinlar sort giyene bile ters ters bakiyorlar mk ya bak seviyorum ailemi felan ama fazla dindarlik da iyi değil mk
Evet dışarıda kapalı idi, eve girip yatağa geçince açılmak istedi.
Giderken yine kapandı.
Nasil yani senle mi yatti ösmsks
Evet..
Evet var. Açılmak var açılmak var. Bazıları cidden kabak çiçeği gibi açılıyor. Usturuplu olmak önemli
Aynen tam böyle birisini tanıyorum
@forbiddenzone Himm nasil mesela arkadaşin mi üni de mi açildi
Sonradan açıldı kapalıyken mini giyen olmus
@forbiddenzone ailesi felan bi şey demiyor mu ki belki de onlardan gizli giymistir
Bilmiyorum yok evli ya
Kapanmayı becermeyenler var
Evet. şirkette çalışan kadının biri açıldı.
çok var
Mesela arkadaşlarindan mi anlatir misin
Şeytan bile sizden daha masum ahshshah
Ne alaka saçimizi açtik diye kes sesini
Şeytan açık bir şekilde isyan etti ama siz müslümanız diyip kapalıyken açılıyosunuz
Ne alaka mk bi gram bilgin yok müslümanlik kapalilikla mi oluyor ister kapalirsin ister açik kalirsin zorunluluk yok sadece bi seçim bu allah kapanmayi zorunlu kilmadi
Ayrica o kapanip açilanlarin çoğu 13 14 yaşinda biliçsizce aile baskisiyla kapatiliyor taaa çocukken sonra da çocukluğunu yasayamiyorlar özeniyorlar diğerlerini görünce açiliyorlar
Şu anda büyük günaha giriyosun. Allahın ayetini inkar ediyosun.
"Mümin kadınlara da şöyle: Gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. Zinet yerlerini açmasınlar. Bunlardan kendiliğinden görünen kısmı müstesnadır. Baş örtülerini yakalarının üstüne koysunlar. Zinet yerlerini kendi kocalarından, babalarından, kocalarının babalarından, oğullarından, kocalarının oğullarından, kendi erkek kardeşlerinden, kendi kardeşlerinin oğullarından, kız kardeşlerinin oğullarından, kendi kadınlarından, kölelerinden, erkeklik duygusu kalmayan hizmetçilerden veya henüz kadınların gizli yerlerine muttali olmayan çocuklardan başkasına göstermesinler. Gizleyecekleri zinetleri bilinsin diye ayaklarını da vurmasınlar. Ey müminler! Hepiniz Allah'a tövbe edin. Böylece korktuğunuzdan emin umduğunuza nail olasınız." (Nûr, 24/31).
Tamam ama başörtüsü zorunlu değil dinde zorlama yok
Bir kız ergenlik çağına girerse yani ilk kanama görüldükten sonra kapanmak zorundadır. İsterse 12 yaşında olsun isterse 16 yaşında.
ayrica sizinde saniyorsam diz üstü şort giymeniz yasak znxnsldksodjdkd siz de giymeyin hahahasksjdk sadece kadinlara değil erkeklerinde gözlerine sahip çikmasi gerek biliyorsun değil mi
Biliyorum. Şort falan giymiyorum zaten. En son şort giydiğimde babam uyarmıştı beni. Dar pantolon bile giymem.
Ulan normalde müslümansizin bi kiz gelip elbiseyle foto atiyo yorumlara bi bakiyorum sulanmissiniz mk gerçi hayvana bile taciz edilen bi ülkenin insaninda ne beklersiniz mk
Dinde zorlama yoktur lafı müslüman olmayanlar için geçerlidir. Eğer müslümansan kurallara uymak zorundasın. Eğer müslüman değilsen seni zorla müslüman yapmaya hakkımız yok.
Offf öyle bi şey yok mk benim ailemde o bahaneyle kapatti beni hani kuranda yaziyor mı mk ayet gösterrrr göster o ayeti hadi? kulaktan duyma bilgilerle gelip burada şey yapma
Kızlara sulanan var diye herkes aynı mı oluyo? Ben daha bir kızla karşılıklı oturup konuşmuşluğum yok. Siz islamı yozlaştırıyosunuz.
Kapanmak zorundadir yazmissin bide ösmdkssk zorlama yok dinde Allah kapanmak zorundasin diye bir şey demiyor ayetlerinde sadece aciksan açikliğini biliceksin ki çiplakliğa gerek yok bunun da dinle alakasi yok edepli ahlakli olucaksin düzgün giyineceksin.
Ahirette görürsün ne demek istediğini. Daha fazla tartışmak istemiyorum. Ne halin varsa gör.
genelleme yapmiyom zaten her erkek ayni değil biliyorum ama gördüklerimi söylüyorum
Şöyle bi düşününce koskoca evrenin yaraticisinin beni saçimi açtim diye yakicağini düşünmüyorum sende bi düşün saçma yani 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ msülümanlik kapaliliktan ibaret değil , aslinda ilk önce ahlakli edepli insan olmayi öğrenmeniz lazim sonra dine geçiş yaparsiniz
Haberin var mı bilmiyorum ama hristiyanlık ve yahudilikte de kapanmak zorunlu. Araştırmanı tavsiye ederim. Sadece islama özgü değil.
🤷🏼♀️🤷🏼♀️yine de saçma bazen dinler saçma geliyor bilemiyorum
Umarım doğru yolu bulursun. Kendine iyi bak👋
fazlasıyla
Nasil fazlasiyla arkadasin mi üniden mi
Teyzem
Ooow sen açiksin sanirim , teyzenin etrafi nasil peki muhafazakar insan mi o zaman iş daha da zor oluyor benim etrafim öyle anca üniversiteye gidince açilabilirim🙃🙃
Coook.
Kimm ki niye öyle dedin be çok derken sösmmd o kadar var mi etrafinda
Oo acilinca bir gogus dekolteleri vs yani cook
üniversite de mi
Aileleri bi sey demiyor mu ki muhafazakar oluyor genelde aileleri
Evet 💅
Demekki demiyorlar fjfjdj
Himm ilginç sosyal medyada görüyorsan zaten ünidelerse giymeleri normal ailelerinden uzakta olup her boku yiyorlardir memelekete dönünce normaldirler diye dğşünüyom öskdsksl
Destekliyorum o b0ku yemelerini jfjfjf ama benle
ohooo çok
Anlatsana nasil çok be
Neyini anlatayım , akrabalarımdan da oldu , komşularımdan da. bir gün bakıyorsun sadece saçını açmış. sonra tayt bile giyip çıkıyorlar dışarı :)
Aileleri bi sey demiyor mu be muhafazakar oluyorlar genelde onlar
akrabadan olanlarin arkasindan konuştular mi peki aileleri ne dedi söskskd keşke bende açilabilsem beh
Kimse bişey demiyor artık. herkes salmış sanki
himm ne bilim garip geldi
var ewet
varr
Kim nerde nasil anlatir misin
Neyini anlatayım arkadaşımdı işte kapalıydı sonra açıldı alkole falan başladı
nerde : Ankara 'da :D
Bu mudur yani :)
himm keşke bende açilsam😭
Üni de mi açildi peki
Hayır iş hayatında