Açıkçası ben aile arasında imza atmakla bitirmek istiyorum. Düğüne gerek görmüyorum çünkü boşuna masraf gibi geliyor bana. Düğüne o parayı vermek yerine balayına düzgün yere giderim gibi düşüncem var. Bunu duyan bazı kişiler saçmalama düğünsüz olmaz diyor, bazıları bana katılıyor. Sizin düşünceniz ne merak ettim?
İleride evlenmek istersem düğün yapmak istemiyorum. Saçma bir düşünce mi?
asla saçma değil. ben de böyle yaptım içimde asla ukte kalmadı. düğün parasıyla yurtdışında balayı yaptık mis gibi oldu. he bir de güzel bir fotoğrafçıya koruda güzel fotoğraf çektirdik. o hatıra bana fazlasıyla yeter. düğün dünyanın en gereksiz seramonisi. hatta nikah bile çok çok gereksiz prosedürler içeriyor onu yapmak bile fazla geldi bana. ama işte takı muhabbeti, ailen birsürü takı takmış millete öyle aile arasında 3 kişiyle yapayım da olmuyor tabii. he ben güzel bir kına yaptırdım düğün yerine. düğün masrafının çeyreği kadar tutuyor masrafı zaten. erkek tarafı yaptı kınayı. çok uyguna kır alanında düğün gibi kına oldu zaten. gayet yeterli herkes bayıldı. ben kına nikah fotoğraf üçgeninde yorgunluktan geberdim millet bide üstüne düğün yapıyor zaten aşırı yorucu bir süreç daha da yorucu geçiyor. kınada arkadaşların ve kadınlar oluyor daha çok eğleniyorsun ama düğünde baban deden büyükler, rahatça eğlenemiyorsun milleti öpmekten. içinde ukte kalmasın istiyorsan güzel bir kına yap tamam mı bide güzel bir fotoğraf çekimi. alın başınızı gidin tatile. başka bişeye hiç gerek yok
İnsanlar göbek atacak diye o kadar masrafa gerek yok bence de. Çok mantıklı ve makul bir düşünce. Şu devirde her şey olmuş ateş pahası. Sana katkısı ne olacak hiç bir şey kesinlikle nasıl istiyorsan öyle yapmalısın. İleride zorluğunu eşinle senin çekeceğin bir duruma başkalarının yorum yapması çok itici.
Düğün masraftan ziyade yorucu olduğu için ilerde evlenirsem istemem. Çünkü her şeyi yapıyorsun sadece mekan tutma kalıyor o da ortalama en düşük 50 40 bin tl civarıdır 40-50 bin tl ile kimse fakirde olma zenginde ama onun yerine borcumu öderim daha iyi tabi sjfjjdjfj
Yoo saçma değil ben de direkt yıldırım nikahıyla evlenmeyi düşünüyorum şu saatten sonra gırgır şamata ses kaldıramam 😀 he tabi yine de eş adayının fikri de önemli ortak karar verilir sonuçta tek başına evlenmiyorsun
Ben de böyle istiyorum ailemin de benim böyle istediğimden haberleri var ve kabullendiklerini düşünüyorum. Ama çevrem car car aaa düğünsüz olur mu diyip duruyor. O zaman anlıyorum ki gerçekten düğün elalem için yapılıyor. Kimseyi eğlendirmek için düğün yapamam valla. Ufak bi nikah, nikah sonrası aile ve çok yakın bağ olan tanıdıklarla bir yemek yeterli
Hayır kesinlikle değil aksine çok mantıklı ve aşırı cömert bir davranış. Bugün "evleniyoruz" adı altında düğünün bütün masraflarını erkek tarafına yıkıyorlar. Sonra gırtlağına kadar borç bataklığına batan adamlardan iyi bir eş ve iyi bir baba olması bekleniyor...
Hayalimde bir düğun var ama tamamiyle doğal bir harikanın önünde küçük, en yakın kisiler ve dostlarla yapılan kır düğünü. Oradan da İzlanda, norveç diye balayına baslanır.
Bence düğün yapılmalı ya çünkü ilerleyen yaşlarda içinde ukte olarak kalıyor ve çocuklara gösterecek anıların vs oluyor abartı bir yere gerek yok kapı önünde de olsa yapılmalı bence
Kesinlikle saçma değil hele bu zamanda. 4 saatlik bir organizasyon için dünyanın borcuna giriliyor. Sırf gösteriş olsun diye bence dünyanın en gereksiz organizasyonu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence de düğün çok saçma birde bunun nişanını davulu zurnalı yapanlar var şaşırıyorum