Aslında çok fazla şeye gerek yok bu konuda karşı cins arkadaş olmasın yeter :d

Aslında çok fazla şeye gerek yok bu konuda karşı cins arkadaş olmasın yeter :d

Bana göre sevgilimin arkadaş ortamı iyi insanlardan dürüst kişilerden ve güvenilir bir ortamdan oluşması gerekiyor.. karşı cins arkadaşı az olmalı ve samimi de olmamalı hiç bir şekilde.. kız arkadaşları elbette olabilir. ama çok azla arkadaş ortamı sevmiyorum ya da kalabalık ortam sevmiyorum
Ya sevgilimle ilişkime karışacak tipler olmasınlar böyle aşırı haşır neşir olmasınlar sevgili olduğumuzun bilincinde olarak hareket etsinler kendi yedikleri haltlara sevgilimi dahil etmesinler yeter, kişilikleri falan beni ilgilendirmez.
Az ve öz olmalı. Güvendiği insanlar olmalı yanımdakinde bir anormallik hissetmemem gerekir bu illa karsı cins olmasına gerek yok kendi hemcinsleride belki sorun vardır ilişkimize zarar verecek hiçbir varlığı hayatında tutsun istemem
Nasıl isterse öyle olsun nasıl bir çevresi varsa aynen devam etsin çünkü beni ilgilendirmez. Kimse kimseyi değiştiremez, kimse kimsenin çevresini de değiştiremez.
Cevap
9Cevap
Valla arkadaş ortamı benim için önemli önceden bu pek önemli değildi ama son zamanlarda önemli olmaya başladı cidden bazı arkadaş ortamları insanları bozuyor bunu kendim içinde söylüyorum karşı cins olması değil mesele aklı başında arkadaş çevresi olmalı yoksa karışirim
Sevgili dediğin arkadaş ortamına öyle çokta karışmaz. Sen onun ortamını bilmeden onunla sevgili oluyorsan hata sendedir. Karşı cinsten bile arkadaşı olabilir, ben tanıyorsam veya tanıştırılıyorsam
Konuş be 🤍

😅
Bayılıyorum bu adama xkdjx
Karşı cins arkadaşı olabilir ama samimiyete gerek yok. Mesafe iyidir herkes durması gerektiği yeri bilir. O karşı cins arkadaşlarını da tanımam gerek eğer varsa ajsjs
Karşı cins arkadaşlarına karşı mesafeli olmalı.. Öyle vıcık vıcık olmasını istemem.. Nerde nasıl davranması gerektiğini bilmesi gerekir.. Durduk yere huzurumuz kaçmasın.. 😂
Insan seviyosa arkadaş ortamında da olsa aklı sevgilisinde olur bence bu yüzden karşı cinseteki arkadaşla illaki bence tanişilmali kimin nasıl biri olduğunu anlatmak bazen yetmez
Herkesle arkadaş olmasına müsaadem olmaz. Az ve öz iyidir. O arkadaşlar da güvenilir olur ve karşı cins olmaz.
Seviyeli ve ahlaklı bir arkadaş ortamı olmalı cünkü insan takıldığın kişilerin ortalamasıdır. Kız arkadaşları olmasını istemem.
Karşı cins biraz tehlikeli hele ki şu zamanda diğer türlü de karışmam eşim kendisini biliyorsa ama çok işe yaramaz varsa uyarı da bulunurum
İş arkadaşı neyine yetmiyor başka ortama gerek yok
İpsiz sapsız serseri arkadaşları olmasın karşı cins zaten olamaz istemiyorum
Kız erkek karışık eğlenceli bir arkadaş grubu olması hoşuma gider
Geniş bir çevresi olmalı bisey lazım olduğunda işimiz görülsün
Vıcık vıcık cıvık insanlardan ve ya. vşaklardan uzak durmalıdır...
Beni seven hemcinsleri ile dolu bir ortamı olması fena olmaz.. Çünkü ilişkinin içerisine çok müdahil oluyorlar..
Açıkçası karşı cinsten arkadaşı olsun istemem. Erkekse erkek arkadaşı, kızsa sadece kız arkadaşları olucak. Günümüzdeki çoğu ilişkiler o benim kardeşim ayağına bitiyo
Sen bu soruyu daha önce sormamıs mıydın?
Niye bana öyle geliyor 🙄🙄🙄
düzgün kişiler olmalı
Üsturuplu, ahlaklı ve edepli olmalı.
karşı cins arkadaşı olabilir
İt kopuk olmasın yeter
Kiminle arkadaş ise takılsın çok umrumds değil
Kiz kankasi olmasin yeter
Koreli akıdaşlayı oyşun yukşa ben yukum
Kendi hemcinsleri sadece.
Karışmam ortamına sadece agaları varsa. D
Hemcinslerinden başkası olmamalı.
Karşı cinsten arkadaş ortamı olmaz.
Az õz
Az öz olmalı
Eğlenceli ve rahat
Olmasin
Hepsi erkek olsun 😂
Cute olmali bence
Sakin olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?