Burnumu deldirdim diye sadece demediklerini bırakmadılar kapalıyım diye üstelik nokta şeklinde yani neden bu kadar abartıyorlar?

Kapalıyım diye böyle davranmaları çok saçma

Burnumu deldirdim diye sadece demediklerini bırakmadılar kapalıyım diye üstelik nokta şeklinde yani neden bu kadar abartıyorlar?
Cevapla