Çeçenlere yaptıkları zulümlerden dolayı o kadar da iyi denilmez. Benim yakınlarım var zaten Rusyada nasıl bir yer olduğunu iyi biliyorum. Kadınlar güçlü derken neyi kastediyorsunuz?
Rusya'nın içersinde olan müslüman ve türk var bu yanı iyi örneğin ve kadınları bildiğimiz güçlü olması zor şartlarda çalışan ve ağır işlerde çalıyorlar ve hem anne hemde baba oluyorlar Ve çocuk iyi bakıyorlar
Müslüman ve türkler var ama bu yaptıklarının üstünü kapatmazki. Müslümanların çoğu post sovyet ülkelerinden çalışmak için geliyor. Evet rusyayı seviyorum ama sevmiyorumda. O kadar da demezdim, çoğunun iyi çocuk baktıklarını düşünmüyorum ve çoğunun hem anne hem baba olma sebebi nikah olmadan hamile kalması
Rusya'da evli olan türk bunu söylemişti ve hatta bunu için video çekmişti gördüğüm kadarıyla çocuk sevgiyle besliyorlar tıpkı kadınlar gibi Evlilik dışı çocuk bakmak herkesin harcı değildir zor yani
Tabi dünyanın her yerinde müslüman karşı ırkçılık var birde kendi gözlerimle görmek lazım orayı benim birkaç gördüm var şöyle söyleyelim size ben restoranta çalışıyorum Rus kadın bebeğine o kadar iyi bakıyordu ve çok ilgiydi Diğer gördüm de yol gerçekten görmüştüm bebeği olan Rus kadın bebeğine o kadar sevgiyle bakıyordu onun oyunlardu öpüyordu ama sadece Rus ya da Türkler için değil gördüm kadınlar böyledi bunun ırkı olmaz bula bilirsem bir video aticam onu izle çok güzel bir video
Şöyle digim sana o zaman Ermeniler de Timur Ankara Savaşı'nda Osmanlı askerleri Timur safına geçerken Ermeniler Osmanlı için savaştı ve savaşta gömülerek öldüler bizim Açe Sultanlığı var biz herkese yardım ettik ama onlarda bizi gıri pasaport aldı artık 5 kişi den 2-3 kişi giriyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Rusya konusunda hep kafam karışıyor bir sevesim geliyor bir sevmeyesim
Rusya'nın sevdiğim yanları orada türk ve müslüman olanlar var öğrenin Çeçenistan gibi ve romanları önemli yazları olması
Ve kadınların güçlü olması
Çeçenlere yaptıkları zulümlerden dolayı o kadar da iyi denilmez. Benim yakınlarım var zaten Rusyada nasıl bir yer olduğunu iyi biliyorum. Kadınlar güçlü derken neyi kastediyorsunuz?
Rusya'nın içersinde olan müslüman ve türk var bu yanı iyi örneğin ve kadınları bildiğimiz güçlü olması zor şartlarda çalışan ve ağır işlerde çalıyorlar ve hem anne hemde baba oluyorlar
Ve çocuk iyi bakıyorlar
Yani kadınları o kadar katersiz değil
Müslüman ve türkler var ama bu yaptıklarının üstünü kapatmazki. Müslümanların çoğu post sovyet ülkelerinden çalışmak için geliyor. Evet rusyayı seviyorum ama sevmiyorumda. O kadar da demezdim, çoğunun iyi çocuk baktıklarını düşünmüyorum ve çoğunun hem anne hem baba olma sebebi nikah olmadan hamile kalması
Rusya'da evli olan türk bunu söylemişti ve hatta bunu için video çekmişti gördüğüm kadarıyla çocuk sevgiyle besliyorlar tıpkı kadınlar gibi
Evlilik dışı çocuk bakmak herkesin harcı değildir zor yani
Tabi insan o zulmeri görünce halk ne kadar iyi olsa bile kötü gelebilir mesela benim dedelerim Rus harbiden şehit oldular
Ben gördüğümü duyduğumu söylüyorum siz nasıl duydunuz bilemem tabi iyi bakanlarıda vardır illaki. Halk arasında da müslümanlara karşı ırkçılık oluyor🙂
Tabi dünyanın her yerinde müslüman karşı ırkçılık var
birde kendi gözlerimle görmek lazım orayı benim birkaç gördüm var şöyle söyleyelim size ben restoranta çalışıyorum Rus kadın bebeğine o kadar iyi bakıyordu ve çok ilgiydi
Diğer gördüm de yol gerçekten görmüştüm bebeği olan Rus kadın bebeğine o kadar sevgiyle bakıyordu onun oyunlardu öpüyordu ama sadece Rus ya da Türkler için değil gördüm kadınlar böyledi bunun ırkı olmaz bula bilirsem bir video aticam onu izle çok güzel bir video
https://youtu.be/vYFp9wxikqY?si=Pj1FVDAYkp4xMFkl
Beyefendi dünyanın neresine gitseniz çocuğunu seven onlarla oynayan anneler görürsünüz
Rusyada mı çalışıyorsunuz?
Hayır Türkiye de
Ben sadece gördüm kadarıyla söylüyorum
Zaten son söyledim şeyde aynı şeyi söylüyoruz
Metin Gülbayın dediği gibi Türk'ün türkten başka dostu yoktur
🇹🇷🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇦🇿🇹🇲
Güney kore ve türklerin bayraklari
Ben Kore'yi sevmem
Kore iyidir savasda yardim ettik can kore
Şöyle digim sana o zaman Ermeniler de Timur Ankara Savaşı'nda Osmanlı askerleri Timur safına geçerken Ermeniler Osmanlı için savaştı ve savaşta gömülerek öldüler bizim Açe Sultanlığı var biz herkese yardım ettik ama onlarda bizi gıri pasaport aldı artık 5 kişi den 2-3 kişi giriyor
Yardım seven bir halkız
hiçbirini
Niye diğer türk ülkelerini sevmiyorum sunuz