20 li yaşlar herkes için zor mu?

Öncelikle merhaba

Son 3 yıldır sıkça düşündüğüm bir soru bu. Ben çok çok zorlanıyorum, bazen kendimi büyük sonsuz bi boşluğun içinde gibi hissediyorum. Okul dar geliyo, ders biter bitmez eve gitmek istiyorum. Çevremdeki insanlar derslerde aşırı hırslı, kıskanç davranıyorlar. Herkes birbirinden not kaçırırken ben soran herkese yardımcı olmaya çalışıyorum. Aynı yaştayız ve aynı okulu kazanmışız ama insanlar o kadar yabancı ki hiçbir ahlak anlayışları, değer yargıları yok sanki. Flörtler, aldatmalar, yalanlar, çirkin çirkin bir sürü olay. Buraya yazsam çok uzar büyük ihtimalle. Çok şaşırıyorum hiç mi aile terbiyesi almamışlar bu insanlar. Gece gece içimi dökmek istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın

20 li yaşlar herkes için zor mu?
Cevapla