Öncelikle merhaba
Son 3 yıldır sıkça düşündüğüm bir soru bu. Ben çok çok zorlanıyorum, bazen kendimi büyük sonsuz bi boşluğun içinde gibi hissediyorum. Okul dar geliyo, ders biter bitmez eve gitmek istiyorum. Çevremdeki insanlar derslerde aşırı hırslı, kıskanç davranıyorlar. Herkes birbirinden not kaçırırken ben soran herkese yardımcı olmaya çalışıyorum. Aynı yaştayız ve aynı okulu kazanmışız ama insanlar o kadar yabancı ki hiçbir ahlak anlayışları, değer yargıları yok sanki. Flörtler, aldatmalar, yalanlar, çirkin çirkin bir sürü olay. Buraya yazsam çok uzar büyük ihtimalle. Çok şaşırıyorum hiç mi aile terbiyesi almamışlar bu insanlar. Gece gece içimi dökmek istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer