
Evet, kabul ederim
Hayır, kabul etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Saygı kolay bir şey değildir... Saygı hak edilir... Varoluşsal bir değer değildir... Sonradan hak edersin... Tamamen karşımda ki insanlara bağlı... Ailem bu saygıyı her gün hak ettiğini kanıtlar hem de her gün. Saygı Senden başlar ve sende biter. Ara da ne karaladıysan onlar ne hak ettiğini gösterir.
Aile ile tanışsın bunda bir sorun yok ama evlilikten sonra görüşmesi ailemi araması sorması gerekmez , benim ailem ben görüşürüm oda isterse görüşür istemezse yapacak bir şey yok sorun etmem
Bu düpedüz saygısızlıktır. Asla kabul etmem.
Samimi olsun, can ciğer sevsin demiyorum asla, ama ailem eşim diyeceğim kişiden her zaman saygı görmeli.
Bana mantıklı bir nedenle gelmeli.. beni ikna edemezse beni de kaybedeceğini bilmesi gerekir
Cevap
4Cevap
Evet ederim tabi ki de
Aşkım böyle bişey yaparsa kömüre bile bırakmadan ben keserim onu🙄
Hiç bir şekilde kabul etmem. Ederim diyenler de illa ki ilk tartışmada bana hak verirler.
Hayır, ailem sahip olduğum en değerli varlığım
Kabul etmezdim. Ailem her şeyden önce geldi.
böyle sacmalayan biriyle evlenmek istedigim icin basimdan kaynar sular dokulmuscesine cildirirdim Allah'ım ben nasıl bu hale geldim diye.
İkna edilemeyecek seviyede olduguna inanırsam bitiririm. Yasım geldı gecıyor yuva kurmak benimde hakkım
He ben soruyu yanlıs anlamıs im pardon.. Ailem ile mesafeli olmasını anlayabilirim ama beni bu konuda manıpule ederse sureklı ya onlar ya ben tercihinde bırakırsa o zaman ısler degısır.
Tanışmazsa nasıl olacak abi?
Mükemmel olur ama ben zaten evlenemem 😂
Etmem saçmalamasın
Etmem
Etmem
Olmazdi tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?