Babamın bana yazdıkları çok kötü değil mi?

Bi de duruma koymuş tek genç kızı ben olduğum için tüm akrabalar bana yazdığını anlar
Babamın bana yazdıkları çok kötü değil mi?
Babamın bana yazdıkları çok kötü değil mi?
Babamın bana yazdıkları çok kötü değil mi?
Cevapla