Bazen genelleme yaparız hani

Bazen genelleme yaparız hani

Bir insanın itici gelmesi bir karakter durumudur kendi yetiştirmedir kendine kadar geliştiriği ile alakalıdır yani burada şu şehrin insanı iticidir yok şu insanın şeyidir demek biraz bence ötekileştirmek olur hiçbir kimse ötekileştirmeyeceksin hayatınızda Allah katında herkes insandır sen iticisin sen şöylesin sen böylesin şehrin şöyle böyle yaklaşımına lütfen uzak durun insanları ortak bir paydada buluşturmaya gayret eden her zaman hayatta yapıcı olmak en iyisi bu tip şeylerle gelmek insanda birbirine rekabet unsuru yaratır gerek yok
Ben şehire göre seçmiyorum hiç.. benim için karakteri önemli bu da kişiden kişiye değişir.. ama egolu yalancı veya iki yüzlü insanlardan nefret ederim ve sevmem hiç bir şekilde..
Ama yani öyle bi soru olmuş ki şimdi takipçilerim sözüm meclisten dışarı ben bütün Türkiye ile flört edip sevgilimsi bisey yasadigimdan bana bütün iller itici geleyooo. İtici gelse de arada bi seviyorum. Siz bana bakmayın işinize bakın kardeşim 🤷♀️
😂😂😂😂 yerim seni
Gel ye gel yeee👀😂 sağolasin çiçeğim benim❤️
🥰🥰🥰🥰
Cevap
17Cevap
Var tabi ama 2-3 çakalı var diye memleketini kirletecek hali yok bence. O şehrin iyileri ile de karşılaşmışımdır muhakkak.
Tabiki🥺
Giresun? Bilmiyorum fazla muhatap olmak lstemiyorum
Hmm 🙄🙄🙄
Giresunluyum deme bana🙄
Sayılmaz ama karışık mevzular fjjfjf
Neyse ben susayım 😀neden giresun dedigimi anlatırım jsjsj hak verirsin
Timam😂
Yapman genelleme her yerden iyi de çıkar kötü de
Ben yapmadım yapanları sordum abey 🥺🥺
Sen yaptın demedim ki ☺ yapılmaması lazım yoksa bütün Ankara 'dan soğurdum ;))
Timam abicim🙄
Görüşürüz abisi 😃
Görüşürüz abiş
Antep salçaları, Bayburt, Yozgat, Sivas, Maraş.
Antep salçası mi😂😂😂
İtici demeyelim de, Erzurum ve Batmanlılara pek içim ısınamadı.
İsrail başkenti Tel Aviv
👏
🤛👏
En güzel cevabı siz verdiniz
Teşekkür ederim ☺ kalbimden geçeni söylemek istedim
Kayseri, çünkü cimriler djsj
Kesinlikle jdjfjfj
bu da onlara yapışmış ki hiç sorma 😄
İzmir ve Antalya diyorum 😂
Terbiyesiz nfjfjf
Şehire göre gard almıyorum
Alma aman
Ne gibi
Ok
Üle biy şehir yuk
Timam 🙄
Yok cinim
Şehre göre insan ayrımı yapmam
Aferin sana bravo
Hicbiri gelmiyor
Eferim
Eyvallah teyze
Teyzesi kurban fjfnfjfn
☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Karadenizli olmasında gerisi önemli değil :D
Ayıp ama xdjdj
😭 aglicam bak şimdi aga
Değil bu daha da ağlatıyor beni 😂😂😂
Açıldım Allah razı olsun jdjdj
Timamm
Hoşçakal
Urfa , Antep 🙄
Yaa niden
Özellikle Urfa çok ehli keyif insanlar. Bilmiyorum çok salaş yaşıyorlar. Çok rahat
Hmm evet doğru bak
Şehre değil insana göre
Gaziantep, geneli görgüsüz
Konya tabi ki
Elli gram pastırmam djfjfj
😂😂😂😂 Uyuz
Hayır ben tabiki sen olur musun 🙄
Nişantaşı.
😒
Nişantaşlı mısın?
Alakam yok jdjfjf
Melul melul baktın da ondan dedim.
Sana baktım cevabına değil
Gözlerini alamayacak kadar farklı mı görünüyorum?
Kesinlikle kdjfjdj
İstediğin kadar bakabilirsin.
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 bahhhtım
Gözlerin güzelmiş...
Teşekkürler
Rica ederim.
Kimseye ön yargılı davranmam
Helal olsun sana başkan
Ankara insanı
Soğuklar dmi
@boavistaa örnek jfjfjf
Hayata bakışları bir garip. Toplu taşıma kullanmayı fakirlik olarak görüyorlar kıyamam 🤣
Allah Allah 😂
@Boavistaa hm
Yozgat, Rize, Erzurum, Konya
Kırıkkale nett
Konya ve türevlerini sevmiyorum
Trakya
Karadeniz.
Ankara
karadeniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?