Eşimden aşırı derecede soğutuyor kendinden ne yapmalıyım?

7 yıllık evliyiz 5.5 yaşında bir oglumuz var. Eşim kurumsal bı yerde çalışırken uzun süredir planladığı tırı aldı ve nakliye işi yapiyor şu an durumu iyi. Ben de kamuda memurum. Son bir iki sene öncesine kadar daha ilgili alakalı sevgisini daha çok gösteren bı insandi ama şu an cinsel ihtiyaçlari oldukça ilgileniyor sadece. Hem 08-17.30 çalışıp hem de evin işine onun ne yiyeceğine kadar en ince ayrıntısına kadar düşünuyorum ama asla yaranamiyorum. Yılbaşı günü mesela 10 çeşit meze yaptım birer çatal alıp bıraktı ve 22.00 de zibarip yattı. Koltukta uyumuş kalmış. Sevdiği yemekleri yaparım yemez defalarca söyledim yemeklerini begenmiyorsan söyle kızacak bir şey yok bunda deli gibi yorgun gelip bir de yemekla ugrasmayayim dedim yok ne alaka diyor bir çatal alıp bırakıyor. Ben zaten çok yemiyorum biliyorsun diyor. Mesela günlerce çamaşır yıka temizlik yap eline sağlık demiyor ama bir tişörtü yikanmasin onun lafını sokup sonra gidip kendi yıkıyor. Ben bütün bunları söyleyince de küsüp sessizliğe gömülüyor. Hem eşek gibi çalışıp hem evin ve çocuğun tüm yükü üstümde olup hem de yaptıklarımın hiç değer görmemesi çok kötü. Müthiş derecede yaralanıyor ve yoruluyorum. Boşanmayı bile düşünüyorum uzun süredir çünkü bı bakıyorum bosansam ne olur diye hicbisey değişmez gibi duruyor hayatımda. Doğru kararı nasıl vereceğim napacagim bilmiyorum

Eşimden aşırı derecede soğutuyor kendinden ne yapmalıyım?
Cevapla