
Kiminin hayali, kiminin kabusu🙄 düğünlerini düşünemiyorum.

Kiminin hayali, kiminin kabusu🙄 düğünlerini düşünemiyorum.
Ben hiç böyle bir şey duymadım :D Takım tutan kişiler stada giderken yapar bunu anlarım da kız istemeye giderken meşale daha önce görmedim ama elbet bazı yerlerde yapan ya da bunu isteyenler de vardır.. ama yapmasınlar.. zaten düğünü gereksiz buluyorum görüntü ve zaman kirliği bir de üstüne havayı kirletiyorlar.. aşırı gereksiz bir şey altı üste kız isteyeceksin uzatamaya gerek yok kasıyıotlar hep
Cevap
21Cevap
Meşaleyle tüm mahalleyi aydınlatıp siyah passatları sokağa döşemedikten sonra beni bi zahmet istemeye gelmesinler
Ne olur olmasun. Bir şey de şov yapmadan olsun
Evet.
Sosyal medya yüzünden millet şovcu olmuş. Hİç samimi değil.
Meşale eksik kalmış, hani bando ekibi hani limuzin ben olsam asla kabul etmezdi. Bunu yapamayanda gitsin kumla oynasın nç nç nç 😒
Meşale ile kız istemekte ne? Resimdeki gibi tütsüyse kalsın normal istesinler yeter, düşünemiyorum o sahneyi🤦🏻♀️😂
Ne kadar saçma bir olay, her şeyi abartmayı göstermeyi çok sevdik. Kısaca özenti ve birbiriniz aynısı bir hayat oldu.
Gereksiz gösterişden baska bir şey değil. Evlenince erkek olduğunu sanan bazı gelişimini tamamlayamamış hemcinslerimin hareketi bunlar.
Çok aşırı saçma bir şey gösteriş sadece asla da istemem öyle gelseler beni almaya çıkmam ki djfhfh
Barlar sokağına meşalelerle dalsalar bütün turistler törene katılır. Kesin kavga çıkar, babam da iner kavgaya dalar
Sırf internette paylaşma aşkı ile yapılan saçma sapan bir eylem buna tav olan kızla evlenende akıl yoktur net :D
Ben düğünü de. Ondan önceki merasimleri de sevmiyorum.
Hayırdır savaş mı kazandı ğlke1 mi fethetti neyin gösterişi?
Değildir bence ya da ben her kız değilim kdmgm
Yok ya zannetmiyorum. Çok fazla gösteriş. Ben olsam istemezdim.
O kadar uyuz duruyor ki geçen kız isteme yapıldı artık büyüsü yok ya
Benim değil. Böyle gösterişli şeyleri sevmem. Komik de bulurum ayrıca.
Hiçbir kızın böyle saçma bir hayali olamaz 🤣🤣
Gelsin anasıyla babasıyla usul usul istesin. Ne gerek var böyle şeylere
Çığır atlıyoruz ya. Daha neler duyacağız merak ediyorum
İsterse havai fişek top mop patlatalım ateş edelim 😃
Evet cunku nasil birisini hayal edersen allha ta sana gonlunden gectigi gibi gonderir
Sezonun transferi olarak düşünürlerse mantıklı
Saçma sapan işler sırf sosyal medya da paylaşmak için yapılan bir şey çok gereksiz
O kadar korkunç ki, konvoylar, meşaleler, kapı önünde öküz gibi bağırmalar, silahla ateş edenler, iğreniyorum bu ülkenin düğün anlayışından sadece iğreniyorum.
Kızılcık şerbeti sorsan kimse izlemiyordur ama biliyorum çoğusu izliyor 🤔
Öbür soruya yazıyordum ben ya iyi mi 😂
Birde bu saçmalık çıktı aq. 1 yıl sonrada boşanmalar
Her kızın hayali değil artık.. Sade ve yine yine kimsede olmayan bir şeyler arıyoruz
Saçmalık bu kadar abartıya ne gerek var.
Her kezbanın hayali olabilir
bana göre saçma geliyor tabi şahsi fikrim
Her kızın hayali değildir bence 🤔
bazılarının hayali olabilir
Mehteranla gidin hıaam
Bana saçma geliyor
Sadelikten hoşlanıyorum
Çağın hastalığı gösteriş maalesef
Bu ne ya çok saçma
Beşiktaş renkleri olsun😅
Hayır değildir
Böyle vizyonsuz hayallerim yok.
Umarım bu tarz hayalleri yoktur..
bence abarti daha sade olmalı
Fanatik bir tutku
Çok itici gerçekten
çok saçma bence
Kekoca buluyorum
Kekoca bence
hayır abartılan olaylardan biri daha
Beyaz atıyla gelsin
Değildir inşallah
Korkunç 😆
Maç kutlamasına gidiliyor gibi o ne aq
Değil hayır
Utanç verici :/
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?