En yakın arkadaşlarım şu an arkamdan dedikodu yapıp yalanlar uyduruyor ne yapmalıyım?

4lü kız grubuyduk. Kötü bir zehirlenme geçirmiştim o gün 5 kez kusmuştum. Sonraki günler kas ağrılarından uyuyamıyordum, nefes bile almak canımı acıtıyordu. Sonra derste uyumuştum ve uyandığımda yine canım acıyordu ve üstüne bacağım uyuşmuştu. E kişisi beni kaldırmaya çalışıyordu ve "o bizede oluyor abartma" deyince bende sinirlenip "tamam" diye bağırdım çünkü kolunu duvara sürtse ağlayan bir kız, acımı hafife alıyordu. Sonra gittiler. Bende trip attım. Pazar günü mesajlaştık barıştık. Pazartesi günü bütün gün yüzüme bakmadılar ve beni dışlamaya başladılar. Bana geliyomusun diyorlardı ama onlarla gitseydim umursanmayacagimi biliyordum ve bu yüzden gitmiyordum. Sonra iyice dışlamaya başladılar. Bensiz gezmeler, eğlenceler, Instagram hikayeleri. Bende iyice sınıfta ruhlaştım ve tüm enerjim gitti. Bütün sınıf beni dışlamaya başladı. Çünkü e kişisi herkesi manipüle ediyordu ve dekolteli crop giyiyor diye kendini bi halt sanıyordu. O 14 yaşında ama 25 gibi davranıyor. Her erkeğe dm den yazıyo red yiyince de arkasından sallıyor. Baba parasından başka bi şey bilmiyor. Dersler berbat, tipde yok. Hiç bi iyi yönü yok ve ya giyiminden ya elektronik sigara dan hep bişey oluyor. Geçen sınavda be kişisiyle kopya çektiler ve herkes gördü. Bende hi kıza dedimki "eğer istiyorsan hocaya söyle" Sonra bunlar benden nefret etmeye başladılar. Bugünde bi sınav vardı bende kopya cekcem diye saka yaptım. Kopya hazırladım ama zaten sınavda, yazdığım kopyadaki bi soru bile çıkmadı. O sınavı kendi emeğimle yaptım. Stesliydim bu yüzden kalemkutuma çok dokunmuştum. Bunlar sınav bitince biseyler fısildaşdılar ben anladım bişeyler olacağını. Sonra e kişisi dediki " hadi hocaya söyleyelim" Gülerek hocaya bu yalanı söylediler. Hoca baktı bişey bulamadı. Sonra bunlar gelip kalemle kopya çekmekte moda oldu dedi e imayla. Bişey demedim. Sonra "keşke biri transfer olsa, it, şer! fsiz, kötü alırsam kabul etmicem" dedi belliydi kudurduğu. Onlar yüzünden her gün Allah a ö! mek için yalvardım. Ne yapmalıyım?:(

En yakın arkadaşlarım şu an arkamdan dedikodu yapıp yalanlar uyduruyor ne yapmalıyım?
Cevapla