Arkadaşlr ben çok kötüym intihar bile düşündm yaptgm yanls biliyorm ama cok seviyorm bir cahillik ettim. ailem bilmiyo tabiki duysalar cok kotu seyler olur aslnda geri bir ailem yok ama buda namustur neticede.. beni vermiyolar sevdiğime şimdi napcam ben?
Cevabın nedir?
Cevapla
Siz birbirnizden vazgeçmediğiniz sürece mutlaka ikna olurlar...4 Yıl inatla biz ayrılmıcaz dedikten sonra bu nisanda düğün tarihi alan çift tanıdım geçenlerde. Ayrılırsanızda sorun olmaz bekaret dünyanın sonu değil. Karşınıza çıkan erkeklere kendinizi kullandırmamayı öğrenirseniz. Kimse takmaz. Bekaret talebi kişisel bir tercihtir. Bekaret namus değildir. Siz kendinizi mi sattınız ki böyle sölüyorsunuz. Her insan duygularına kapılır hata yapar.2 damla kan için kendinizi üzmeyin. Ben şahsen karaktere önem veririm. Evleneceğim insanın neden bekareti yok diye hiç düşünmem bile. Hayat arkadaşlığından bahsediyoruz. Seni ilk ve son beceren ben olmalıyım zihniyetli kimse ilede evlenmeyin mümkünse zaten. Bir hayatınız oluvermez çünkü :) Üzülmeyin siz bir insansınız. O zamanda o şekilde karar vermişsiniz. Kİm size ne derse desin. Namus ile ilgili bir durum ya da sorun yok. Dik durun bu sizin tercihiniz. Kİmseyede açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Size siz olduğunuz için ve olduğunuz gibi değer veren insanlarla brilikte olun. Gerisinide umursamayın
36 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim içimi rahatlattn gercektn herkes sutten cikmis akkasik gibi cok agir yorum yaptılar benm pismanlgm sevdiğim insanla yapms olmam degil bunu zamansz yaptgm yani zaten evlilik düşünmesem yapmazdm ailemede söyleyemem napacagmi bilmiyorm
- +1 yıl
Rica ederim... Merak etmeyin siz.. Ben çok namus abidesi gördüm. Bu düşüncelerimden dolayı beni beğenmeyip. Evladı yaşındaki kızlarla para ödeyerek seks satın alanları. Takmayın hiçbirşeye. En fazla hayatta yalnız kalırsınız. Kendi ayaklarınız üzerine basarsınız Aslanlar gibi. Hiçbirşeyde olmaz korkmayın. Bende tek başımayım ordan biliyorum. Üzülmeye gerek yok. Sevmişsin, yaşamışsın. Problem yok. Yeter ki sen. Ne yaptıysan arkasında ol. Başını eğme.
- +1 yıl
İnsanlara anlamayacakları şeyleri anlatmanıza ve onlarla özelinizi paylaşmanıza gerek yok. Bu sizin en özelini. Anlatmanızda icab etmez gerekmez. hesap vermek zorunda değilsiniz. Açıklama yapmaya mecbur değilsiniz. 15 yaşında çocuk değilsiniz. Görücü usülü evlenip, kocanızın yüzünü gerdekte görecekte değilsiniz. Telaş üzüntü niye. Bu admala olmaz hayatınıza başkası girer. O denli özelinize alırsanız. Durumu bilmesini sağlarsınız. İşine gelir ya da gelmez. Mercimek kadar beyni olan insanların hayatınıza yön vermelerine izin vermeyin. geleceğinizin hükümdarı yalnızca sizsiniz. Birbaşkası değil. Hiçkimse değil...
Soran+1 yılHayatma baska birini almayi hic düşünmedm gerçekten çok seviyorum keşke şartlar musade etse ve evlensek onunda tek hayali bu biliyorum
- +1 yıl
Evlenirsiniz o halde :) Daha durun bakalım. :) İlk engelde pes etmek niye...
Annemin bir arkadaşı vardı rahmetli eşi annemin arkadaşını 5 yıl boyunca bıkmadan usanmadan istemiş. Kızın babası dayaklar atmış, mahallelerde kovalamış yinede vazgeçmemiş rahmetli. Tam bir vecihi durumu yani. Nihayetinde 37 sene evli kaldılar. Sonrada kendisi akciğer kanserinden öldü. Cenazesinde bulundum kendisnin, en çok ağlayan vakti zamanında kızı vermemek için onca yıl direnen kayınpederi ile kayınvelidesi oldu :) Hayat ne süprizlerle dolu :)
Soran+1 yılAh ah o günleri görürmym bilmiyorm :)
En İyi Cevaplar
+1 yılSevmek işte!!
seni seviyorum demekle insan sevilmiyor, gözyaşı dökmeklede sevilmiyor, sevişmekle , arzulamakla hiç sevilmiyor, seven adam gvelecek kapına bu kız benimdir diyebilecek yurege sdahip değilse boşver üzülme,
bakire olmadıgın için canın yanıyor, senin düşündüğün şimdi bu
gerçek sevgi değil ki bu !
insan sevdiğine en değerlisini veripde uzulmemeli!!03 Yorumla
Soran+1 yılBen sevgisinden suphe duymuyorm o zaten simdi tamam desem kacirir her halukarda alır ama beni ailem beni siler asla affetmez ben gönülsz olsn istemiyorm hayatm boyunca pisman olmk istemiyorum
- +1 yıl
guzel düşünüyorsun ,
ama yine erkek ikna etmeli aileni bu görev ona düşer,
anne baba da bilmek ister kızları kiminle evleniyor, kızları için çaba sarfetmelerini bekler o erkeğin ,
ben sevdimle olmuyor bu işler,
asla kaçmanızı önermem , adı ustunde kaçmaktır, kaçmak yerine mucadele edin beraber, ama bakireliği de kullanmayın ,
yarın sevdiğin kişi çıkıpda demnemeli bu kız zaten benim oldu diye , bu kolaya kaçmaktır.
hakkınızda hayırlısı
Soran+1 yılZaten bu aramzda kimse bilmiyo söylemzde kaçmam tabiki ailemi ikna edecek ama ailem aşağıladi biraz o yüzden çekiniyoda yinede okulum bitsin durmaz zaten
Çabucak pes etmemelisin. Aileni ilişkiye girdiğin için değil onu çok sevdiğin için ikna etmelisin. Erkek arkadaşın seni bırakmıyorsa yanındaysa sende onun yanında ol. Netice de yuva kuracaksın hayat senin hayatın bu konuda ailene açıklayıcı net bir konuşma yapmalısın "seviyorum ve evlenmek istiyorum" diyeceksin. He hala vermiyorlarsa ben olsam kaçardım tereddüt bile etmem şahsen :)) Çünkü sen rızalarını almak için elinden geleni yapmış olacaksın bu konuda sana bir suçlama getiremezler. Bu arada ailen hangi sebeple vermiyor onu da bilmiyorum erkek arkadaşında gördükleri bişeyler olabilir bunu da göz ardı etme derim. Ömür boyu mutsuzluksa hiç evlenme daha iyi, birde o açıdan bakmak gerekir. İyi tart, ölç, biç, karar ver. Allah yardımcın olsun..
01 Yorumla
Soran+1 yılBen üniversite okuyorm sevgilim maddi durumu iyi oldgu için okumaya gerek duymuyo bende zorlayamam benimle evlenmek istiyo bundan eminim cok kere gelip istediler ama ailem kesinlikle hayr diyo okulum bitmedi daha belkide bu yüzden diyorm ama annem ben seni o cocuga vermem öl daha iyi diyo ben gönülsz iş yapmam zaten yuva kiracam tabiki destek olsunlar isterm napacm bilmiyorum çok çareszm
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç bir anne baba çocuğundan vazgeçemez canım. Bunun en iyi tarafa annene babana söylemen. Eğer katılarsaki bu durumu eminimki kabullenirler. Çünkü böyle şeyi hazmedemezler. Buna tabikide "aaa canım sen bunla yattıysan seni verelim" demezler. Arada büyük kavgalarda tartışmalarda olur. Ama bu hemde ilk torun verecek sen olursan, kucaklarına torun verene kadar olur. Bizimde başımızdan böyle bişey geçmişti. İstersen mesaj atabilirsin. konuşabiliriz.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen tek kzim biraz bununda etkisi var annemn tabiki cok guzel hayalleri vsr benim icin ama bnde seviyorum ayrılmam evlilik için çok kati istemiyorum seni redederm diyo napcm bilemedim
- +1 yıl
Bana yazın
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
25Cevap
yaptıgın çok kötü birşey değil eğer çocukda seni seviyorsa evlenecekseniz problem olmaz bana kalırsa ailene söyle yarın seni evlendirdiklerinde damada söylemeye cesaret edebilecekmisin gerdeğe girince anlamayacakmı nasıl bir skandal olacak bir bilsen aileler birbirine girecek işte ozaman seni red bile ederler evlatlıktan sokakta kalırsın dul olursun kimse almaz birdaha seni. bence şimdiden söyle
01 Yorumla
Soran+1 yılBaska biriyle asla evlenmem zaten şimdide ayri değiliz ailemi ikna edemiyorm ama anlatrsam beni redederler gerçekten
Arkadas yapiyosunuz isde basta boyle hatalar ne geregi vardi boyle islerin. Annene anlatmaktan baska bir yol yok o sekilde cozulur ancak.
13 Yorumla
Soran+1 yılAnnem beni rededer çok katıdr
Soran+1 yılBen söyleyemem hemde onun için evlniyo gibi olmak istemiyorum seviyorum bn neden suçlu gibi. bir yuvam olsun
+1 yılSorun bakire olmaman değil. Sevdiğin adamla herşeye karşı dik durup evlenmek için mücadele edememen bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılAileme karşı gelemem ben
+1 yılÖncelikle bence sakin olmalısın, tabiikide namus önemli fakat yaşamak herseyden daha önemli bence seviyorsanda peşini bırakma bu işin o eskidendi bence ailen % 90 sonunda ikna olur zor bir süreç olsada...
02 Yorumla
Soran+1 yılPesini birakmayaymda bende arada kaldm sevgilm evlenmek istiyo ailem yok diyo napaym ben
Ailenin vermeme nedeni ne. olması için çaba sarfedceksiniz sabredeceksiniz. sonunda olur. yollar arayacaksiniz. ne intiharı akıllı ol.
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem ben üniversite okuyorm o okumuyo diye vermiyo oda maddi durumu gayet iyi okul istemiyo arada kaldm
Gizli Üye(36-45)+1 yılya ailene diyecenkı sız vermesenızde ben verdim ya sevgılıne dıyecenkı bakaretımı ver ya da sevgılıne dıyecenkı bedenıme nasıl sahıp olduysan şimdide sahip çık çıkmazsa yapılacak bişey yok
02 Yorumla
Soran+1 yılOnda sorun yok zaten evlilik istiyo beni birakmiyo yani
Cevap sahibi+1 yılo zaman ısrarcı olsun cocugun ailesi
+1 yılailene durumu söyliceksin böyle böyle oldu diye, onlar da mecbur vericek.
04 Yorumla
Soran+1 yılAilem çok katı
- +1 yıl
naparlar ki
Soran+1 yılBeni silerler
- +1 yıl
evlenmenize izin verirler belki. bir de öyle düşün.
keşke olmasaydı ama olan olmuş kafanı karıştırma ama annenle konuş derim ben sadece
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnem beni dinlemiyo bile
+1 yılO almak icin ,, sende seni vermeeri icin degısık yollar bualcaksın tabıkıde
02 Yorumla
Soran+1 yılDegisik yol ne
- +1 yıl
ısrarcı olmak.. sevgılının farkı zmanlarda tekrar tekrar gorusmeye calısması. aıle buyuklerının saygısını kazancak hareketlerde bulunmsı v. s
sen anneye sureklı onu ıstıyorum gıbı ısrarlı sozlerle ıkna edebılrısın sanırım
bir şekilde aileni ikna edeceksin.. neden vermiyolar. onu da söylesen?
01 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite okuyorm o okumuyo sebep bu
yapcak bişey yok vermeyi göze aldıysan kacmayıda göze alabilirsin sevgilinle konus bu konuyu
02 Yorumla
Soran+1 yılKaçmam
Gizli Üye(36-45)+1 yılkendi düşen ağlamaz der noktayı koyarım vermeden altına girmeden önce her ihtimali düşünecektin veriyorsunuz sonra pişman oluyorsunuz ben anlamıyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılNapaym ben bir anlk oldu iste
Cevap sahibi+1 yılHep bir anlık oluyor zaten bari bu çocuk için aileni ikna etmeye bak ya da ileride karşına çıkacak adama bakir falansa dürüst ol
Soran+1 yılBaşka biriyle evlnmyi düşünmyorm
Cevap sahibi+1 yılKader ne gösterir bilinmez
+1 yılbekaretini veriyorsun sonra kendıne enayi arıyorsun Aklın nerdeydi acaba? şu soruyu bir erkek sorsaydı kızlar küfürü basardı hakettini yaşıyorsun böyle olcanı bılıyordun
112 Yorumla
Soran+1 yılO durumda aklinla hareket edemiyosun ben zaten pismanm ama herkes sutten cikmis akkasik mi enayi aramyorm zaten sevdigmle evlenmek istiyorm
- +1 yıl
sevgilinle evlen ozaman bekaretini verdiysen evlenceksin kardeşim kaç napıyorsan yap evlen oda adam olsa kızlıgını almazdı
Soran+1 yılBni bırakmadı zaten arkamda ailemi ikna edebilsem bugün desem nikahı kiyar
- +1 yıl
Bir kadının hayat arkadaşına yaşatabileceği mutluluklar ve ona kazandıracağı değerler inanın bana yalnızca 2 damla kan ile sınırlı değil. Siz bekaret beklentisi içerisinde olabilirsiniz hayat arkadaşınız ile ancak bekareti evlilik için bir kriter olmayan insanlarada enayi demek kimsenin haddine düşmez değil mi?
- +1 yıl
@Miraslan 0 el degmemıs dıye sevıyoruz anladın cok önem vermıyorsan genel evde c ook
- +1 yıl
:) ne fark ettiği hakkında hiç bir fikrim yok :) genelev de çalışan bir kadının orada çalışmasının sebebi zaten erkekler değil mi? Yani para ödemeden ve onu incitmeden başka bir kadınla nasıl birlikte olabileceği konusunda hiçbir fikri olmayan zavallıların tek alternatifi diğer adı farklı diller d eşşek merkezi anlamına gelen yer :) Ki üstelik böyle bir kadın ile evlenmek ve ona bir yuva vermek islam alimleri tarafından büyük sevaplar arasında görüldüğü gibi peygamber efendimizde cariyeler ile evlenmesi konusunda ümmetine örnek olabilmek adına kendi cariyesi ile evlenmiştir. Seçmek başka şey tek doğrunun kendi seçimi olduğunu zannedecek kadar küçülmek başka şey. An itibari ile fikirlerinizi fütursuzca ve psikolojik olarak hangi sonuçlara sebebiyet vereceğini düşünmeden konuşmanızı hangi kılıfla bağdaştıralım acaba?
- +1 yıl
Ki birde bunun adli boyutu var :) farkındamısınız bilmiyorum ama türkiye cumhuriyeti yasalarına göre herhangi bir insanı (Hatta bir seks işçisini ) bu şekilde ağır eleştiri ve hakaretlere maruz bırakmanız ciddi bir suçtur. Özgürlüğünüzü kısıtlayabilir ve hatta ciddi tazminatlar ödeyebilirsiniz. Yani Haddini bilmek çok önemlidir.
- +1 yıl
fazla laf yapma dayı cok seven genel evden de alır orhan gencebay gibi p*rno yıldızıda alır bildini yap
- +1 yıl
bende dıyorumki madem öyle birgün genel evden sevince anlarsın bekaret önemli degil diye şimdi kızın istediyse seks yapıcak izin vericekmisin?
- +1 yıl
kendinize gelin burasi türkiye kızını verenler var bedava Almanya degil burası arkadaşıma kardeşimi vereyim ihtiyacını gidersin
+1 yılher yırtık dikilir sorun yapma. pek dürüstçe olmasada başka şansın yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇalışıp para briktirip 1000-2000tl kızlık zarı diktirmek
02 Yorumla
Soran+1 yılNerde nasl
Cevap sahibi+1 yılinterneten araştır
yaşadığın sehirde kadın doğum uzmanı jinekolog vardır bu işi yapan
kesin sonuç veriyor
ne ekersen onu biçersin cahil olmayacaksın nefsine yenik düşmeyeceksin azcık dinini öğreneceksin. Sonra çamur atmamayı öğrenirsin ona buna akıllı olursun
31 Yorumla
Soran+1 yılÇamur kime atmsm ya konuşmak icin konuşuyosn boş laflar etme
Kacma bence annenin babanin basini yere egdirme
01 Yorumla
Soran+1 yılKacmam zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılKeşke yemeden önce bunları hesaplasaydın olan olmuş ailen ya da çocuğu tercih edeceksin ki çocuk evlenmeyi her sekilde göze almis mi buda önemli
12 Yorumla
Soran+1 yılO beni birakmaz zaten evlenmek istiyo ama bana bir seçim yapta demiyo
Cevap sahibi+1 yılDemesi lazim yoksa onunda işine geliyordur.
Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı. kaçacaksın o zaman :)
00 Yorumla
+1 yılİntihar et. Bence bir mahsuru yok.
20 YorumlaYaşın kaç. ? Ve vermemelerindeki sebep ne. ?
03 Yorumla
Soran+1 yılYaşm 22 üniversite okuyorm o okumuyo bu yuzden
Soran+1 yılAilesini tanıyolr
+1 yılkacirsin o zmn baska care yok
01 Yorumla
Soran+1 yılKaçamam ben
Ailene şöyle ya verirler ya ölursun :)
02 Yorumla
Soran+1 yılSoylersem beni redederler
Siz vermediniz ama ben verdim gitti de knk
10 YorumlaObaa elinde patladı :D
00 Yorumla
+1 yılYapacak bisey yok ailene durumu anlatacaksin
03 Yorumla
Soran+1 yılAnlatrsam beni rederler
- +1 yıl
Sevgilin yaptigi isi temizleyecek. Ilerde daha sorun yasarsiniz
Soran+1 yılO evlnmek istiyo bni bırakmyoki zaten
+1 yılKacirsin seni :)
14 Yorumla
Soran+1 yılKaçmam
- +1 yıl
Ailen neden vermiyo
Soran+1 yılÜniversite okumuyo diye
- +1 yıl
Ailen tabiki senin iyiligini dusunuydr en iyisini sen bilirsn tabikide erkek o muhakkak calisir bakar sana ama sen yinede ileriyi dusun.. sevgi aklinin da onune gecmemeli canm
Neden vermiyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılBen üniversite okuyorm o okumuyo sebep bu
+1 yılkaç defa yaptın
10 Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilimle birlikte olduk onu seviyorum ama şimdi ailem vermiyor bekaretim de yok napacm ben?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar