Benim durumumda olan var mı? Siz olsanız ne yapardınız 😭?

Delireceğim. 15 aylık kızım var. Bir haftadır evde hepimiz hastayız. Çocuğumunki ağır geçti. Her gün kusuyor, hiç iştahı kalmadı. Kendim 37 haftalık hamileyim. Eşim bir gün evde, bir gün nöbette. Ben ancak çocuğa yetişebiliyorum. Ev kirli, doğru düzgün yemek pişmiyor. Yakınımda kimsem yok. Her gün dışarıdan yiyoruz. Bu durumda olan var mı? Kafama takıyorum. Yemek yapamayınca kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmam lazım? 😭
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuğum için yemek yapıyorum, kahvaltısını vs hazırlıyorum ama ne yedirsem kusuyor. 🤦🏻‍♀️
Benim durumumda olan var mı? Siz olsanız ne yapardınız 😭?
Cevapla