Güncellemeler
+1 yıl
Çocuğum için yemek yapıyorum, kahvaltısını vs hazırlıyorum ama ne yedirsem kusuyor. 🤦🏻♀️
Yahu hastalık bu insanlık hali sizden yemek bekleyen kim kendinize karnınızdakine ve evladınıza iyi bakın çabucak toparlayın yeterli bırakın evi yemeği
Cevap
3Cevap
15 aylık cocuğun varken niye ikinci cocuk?
Korunmamıza rağmen oldu. Ne yapayım, aldırmadım ben de. Günahına girmek istemedim.
Anladım keşke daha dikkatli olsaydınız cocuk kötü değil ama işte diğeri küçükken olması böyle sıkıntı çıkarıyor
Ailenden birini ysnına çagırsan
İki hafta sonra annem gelecek. Zaten doğuma 20 gün kaldı. Direniyoruz şu an 🤦🏻♀️😅
Hadi hayırlı olsun o zaman şimdiden 🙃
Takma iyileşince yaparsin
Geçmiş olsun zor bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?