Sizce dedeme bağırmakta haklı mıyım, değil miyim?

İlk olarak 2018'de Yks'ye girdim ve hedefime ulaşmış olmama rağmen ailemin zoruyla okumayı hiç istemediğim bir bölüm tercih ettim. Sonrasında ise bölüm değiştirmek istedim, ama onlar benim bu isteğime şiddetle karşı çıktılar. Ben de en azından sevdiğim bir şehirde okuyayım dedim ve Nevşehir'den İzmir'e yatay geçiş yaptım, ama orada da derslerimde başarılı olamadım ve 2 yıl önce azami süremi doldurup okuldan atıldım. Geçen sene ise memleketime dönmeyip İzmir'de tekrardan Yks'ye hazırlanıyordum ve bu sene ise tekrardan İzmir'de üniversiteye başladım. Bu kez tercihlerimi kendi isteğimle yaptım ve vizelere kadar çok başarılıydım, ama sonra bir ara verdim ve çevremdekilere baktığımda birçok yaşıtımın, hatta benden küçüklerin bile iş sahibi olup düzen kurmaya başladığını gördüm. Öyle olunca ders çalışma isteğim bitti. Dün psikoloğa gitmeye başladım ve psikolog bana en azından elimden geleni yapmamı önerdi. Bugün sabah 2 saat, öğlen 3 saat dersim vardı ve 07:00'da uyanmama rağmen sabahki derse yetişemedim, ayrıca o dersim zaten kötü olduğu için çok da önemsemedim. Biraz önce dedem aradı ve ona sa bunu anlattım, dedem " E sen niye oradasın? O zaman orada durmanın bir anlamı yok " diye sitem etti. Ben de sinirlenip yüksek sesle " Ben şu anda bu durumdaysam bunun sorumlusu sizsiniz, ama asla kabul etmezsiniz. Benim hayatımın en önemli 5 senesini el birliğiyle çöpe attınız. Beni sinir hastası ettiniz " diye bağırdım.
Sizce dedeme bağırmakta haklı mıyım, değil miyim?
Cevapla