Neden insanlar kendilerini karizmatik hissetme ihtiyaci duyuyolar?

Mesela belli ne beyni ne de vibe i karizmatik... ama zorla kendilerini elit zannediyolar falan.. komik duruyolar ustelik. Ozellikle sigara icerek araba surenler falan. Karsi komsu kadin var sigara yakmis arabayi bi suruyo mk sanki f1 pilotu sanki film yildizi sanki rockstar... senden uzun oglun var sen kalkmis kendini havali zannediyosun. Baya baya pavyon kafalinin tekisin, seksi de degilsin. Dertleri ne bunlarin be...
Neden insanlar kendilerini karizmatik hissetme ihtiyaci duyuyolar?
Cevapla