seni seviyorum demedi tabikide.. ama bana guvendigiini soyledi. ve bir kac kez rahatsiz etmiyorum degilmi diye sordum oda bana her defasinda sen istedigin kadar bana yazabilirsin sen beni hic rahatsiz etmiyorsun dedi :) ve sordum kac kez benimle konusmak istiyormusunki oda dedi konusmak istemezsem sana yazmadim dedi.. ve arada der cok iyisin felan <3 kalp atmisligi felan oldu oyle..
ahhhh be kuzumm :( gercekten oda oylelerinden mi dir? bir iki ona baska yazanlar olmus affedersin sey teklif etmisler.. diyo bak boyle orps larda var.. hemen engelledi onlari
Daha dogrusu pek kimse ailesi ve yakin arkadaslari haric hic bir kimse bilmiyor onun evli oldugunu.. sosyal medyasini bi gorsen bekar dersinn yani.. ben 24 o benden 9-10 yas buyuk :( ben daha az saniyordumm en basinda ama maalesef degilmiss.. evet var cocuklari :(
asil onunn parasii var, kadin calismiyoo onun paralarini yiyorr.. sevdigim adamda dedi o hayatinda hic calismadiki calismak nedir bilmez dedi anca gezer orada burada
tamam sorun degil, evet benim icin cok onemlidir kendisi :( yillardir seviyorum.. ama hayatimda yoktu karsisinada hic cikmamistimm.. ve yaklasik bir sene once ciktim artik karsisina ve soyledim artik ama aylar sonra evli oldugunu ogrendim :(
Bu kişi sizin için takıntı haline gelmiş buna eminim. Takıntılardan kurtulmak daha zordur. Bunun için ilk önce kendinizin farkına varmaniz gerekiyor. Kendi değerini bilmelisiniz. şu an yaptığınız şey kendinize saygısızlıktır. Bu takıntıdan kurtulmanın en güzel yolu başka işlerle meşgul olmak, kendinizi başka bireylere vermektir.
Senin ilacın bir başkası ile ilişki yaşamak değil. Senin ilacın dertleşmek ve yapacak şeyler bulmak. Biraz daha dene keyif aldığın şeyi yap kendini geliştir
hmm anladimm tesekkur ederimm.. Aynen baskasi olamaz.. o kisiye yazik olur :( denedim ama yazik oldu o kisiye sadece bi sure mesajlastik okadar ve olmadi biraktim o cocugu biraktiktan sonra daha iyi oldum allah var.. ama bu sevdigim adam bana zarar vermiyor aksine daha mutluyum
sadece dedigi sey suydu eskisi gibi yurumuyor, evlilik gercekten gozuktugu gibi degil felan.. ve sanirim sikayetci esinden cunku dedi o calismak nedir bilmez anca yer icer gezer.. tabi bu benimde sucum biraz ama
hahahaha aynennn, amaaa isteee okadar evine masraf yaptii s@lak.. oda ona birakirmiii tabiii yooooo :( cunku o kadin hayatinda hiiicc calismamiss onu soke soke alir herseyini elinden
Yok cevap o soruya. Acigim derim acik diye laf edersin. Kapaliyim desem aha iste kapalilar ancak boyle dersin oyuzden boş ver hiic gerekmez benim konuyla hic bir alakasi yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Çünkü söylemiş olduğu o eylemi yapmak söylendiği kadar kolay değil
oyledir bencede
Mecbur çünkü. Boşansa bir ton nafaka. Evde dursa kavga gürültü
offff yaaa :(
Problem ne?
boş ver
Anlat dinlerim yardımcı olurum
sagol
Yani o evde ne yaşadığına bağlı kolay değil evden gitmek boşanmak
aynenn oyledir kesin :(
Seni kandırmak için söylüyodur onu hiçbir evli erkek evinş terkedecek cesareti bulamaz kendinde
nedenn acaba oyle?
Seni elde etmek için yalan söylüyo
zaten biliyor onu nekadar cok sevdigimi.. yani yalana gerekmez
Evli adamların klasik yalanları eşimi sevmiyorum eve gitmek istemiyorum çocuklar için ona katlanıyorumbana kalsa bugün ayrılırım ………
O seni seviyomu peki aranızda nasıl bi ilişki var
seni seviyorum demedi tabikide.. ama bana guvendigiini soyledi.
ve bir kac kez rahatsiz etmiyorum degilmi diye sordum oda bana her defasinda sen istedigin kadar bana yazabilirsin sen beni hic rahatsiz etmiyorsun dedi :)
ve sordum kac kez benimle konusmak istiyormusunki oda dedi konusmak istemezsem sana yazmadim dedi.. ve arada der cok iyisin felan <3 kalp atmisligi felan oldu oyle..
İstemesem yazmam istemesem konuşmam çok iyisin beni anlıyosun klasik evli yalanları inanma
Tabiki senin yazmandan aramandan rahatsız olmaz ilgin onun hoşuna gidiyo çünkü oyuna gelme
Ve hiçbir zaman eşinden boşanmaz yuvasını yıkmaz
Korkar çünkü
ahhhh be kuzumm :( gercekten oda oylelerinden mi dir?
bir iki ona baska yazanlar olmus affedersin sey teklif etmisler.. diyo bak boyle orps larda var.. hemen engelledi onlari
Neden evli erkek peki yaşlarınız kaç çocuğu var mı
Daha dogrusu pek kimse ailesi ve yakin arkadaslari haric hic bir kimse bilmiyor onun evli oldugunu.. sosyal medyasini bi gorsen bekar dersinn yani..
ben 24 o benden 9-10 yas buyuk :( ben daha az saniyordumm en basinda ama maalesef degilmiss.. evet var cocuklari :(
Biran önce bitir ve ayrıl ondan kendi yoluna bak
iliskimizz yokki zaten, sadece arada oyle mesajlasirizz
Onuda yapma uzaklaş kendine uygun bekar birini bulursun
haklisinnn kuzummmm :( ama yapamiyorummm
denedimm ama olmadiii
Ne iş yapıyosun sen
ben insaat muhendisim :) sen
Öğrenciyim üni
Neguzell.. Rabbim yolunu acik etsinn insallah
Amin Teşekkür ederim Allah seninde gönlüne göre versin doğru yolu göstersin sana
Aminn cumlemize insallah canimm❤️💋
Cevap çok basit ama ahhh
pff
bazen geliyormuş canım herzamn değil :D
hhaaha
Parası yoktur
Gidecek yeri yoktur
asil onunn parasii var, kadin calismiyoo onun paralarini yiyorr.. sevdigim adamda dedi o hayatinda hic calismadiki calismak nedir bilmez dedi anca gezer orada burada
Çocuğu olabilir ya da boşanmaktan korkuyordur.
evet var cocuklari, ama onlarda ted bir almayarak olmus... yani istemeden
Sonuçta var yani
evet maalesef :(
Bu kişi kim
seni ilgilendirmez
Sadece sordum ne bu tepki
ozurdilerimm, bunu sormanda sacma yani
Haklısınız üzgünüm. Yani bu kişi sizin için önemli biri olmalı. Düşüncem bu kişi kolay kolay boşanamaz. Sözle kalır
tamam sorun degil, evet benim icin cok onemlidir kendisi :( yillardir seviyorum.. ama hayatimda yoktu karsisinada hic cikmamistimm.. ve yaklasik bir sene once ciktim artik karsisina ve soyledim artik ama aylar sonra evli oldugunu ogrendim :(
Bu kişiden vazgeçmek sejin için en doğrusu olur. Sen evlilik yapmamışsin ve onun çocukları var. Ne kadar çok sevsende senin için iyi bir ilişki olmaz
biliyorum cok haklisinizz :( cok kez denedim vazgecmeye ama yapamiyorum neden bilmiyorum..
Bu kişi sizin için takıntı haline gelmiş buna eminim. Takıntılardan kurtulmak daha zordur. Bunun için ilk önce kendinizin farkına varmaniz gerekiyor. Kendi değerini bilmelisiniz. şu an yaptığınız şey kendinize saygısızlıktır. Bu takıntıdan kurtulmanın en güzel yolu başka işlerle meşgul olmak, kendinizi başka bireylere vermektir.
hepsiniii denedimmmm olmuyorr... baskasina sans vermeye calistim ama yapamadimm
calisiyorumm zaten 5/7 hep doluyumm
Senin ilacın bir başkası ile ilişki yaşamak değil. Senin ilacın dertleşmek ve yapacak şeyler bulmak. Biraz daha dene keyif aldığın şeyi yap kendini geliştir
Enerji verecek şeyler yap. Birileri ile dertleş biraz flörtöz ol emin ol ki faydası olur.
hmm anladimm tesekkur ederimm.. Aynen baskasi olamaz.. o kisiye yazik olur :( denedim ama yazik oldu o kisiye sadece bi sure mesajlastik okadar ve olmadi biraktim o cocugu biraktiktan sonra daha iyi oldum allah var.. ama bu sevdigim adam bana zarar vermiyor aksine daha mutluyum
Mutlu olman güzel. Sen kendini anladığın sürece mutlu olacaksın inan bana 😊
coooook tesekkur ederimmm :)
Rica ederim. Dertleşmek istersen, soru sormak istersen buradayım 😊
tamamm ok sagolll :)
Önemli olan
Önemi değil yazacaktım
:)
İstersen istek ar
yokyok olmaz kimseyi ozele almiyorum ama tesekkurler
Rica ederim ne demek
<3
♥️♥️♥️
Anlarsın anlarsin dert etme 😂
insallahhh
Bunu bize değilde ona sordun mu? :D
cevap alamamistim ozaman
Anlaşıldı sebebi :D
sadece dedigi sey suydu eskisi gibi yurumuyor, evlilik gercekten gozuktugu gibi degil felan.. ve sanirim sikayetci esinden cunku dedi o calismak nedir bilmez anca yer icer gezer.. tabi bu benimde sucum biraz ama
Sevgi saygı bitmiş, uzatmanın anlamı yok :D
isteeeee bende anlamiyorumm bitirrr gitsinn diyorum ozaman
O ne diyor?
yok ona demedimm.. sadece o bulustugumuz gun dedim eger mutlu degilsen bosan diyecem ama olamaz diyemem dedim, cevap vermedi buna
Yemiyor demek ki boşanmayı 😅😅
Ama öylede dememesi lazım
hahahahaa bilmiyorummm artik ya :(
Bilmiyorumu yok :D Evi terkedesim geliyor ne demek ya. S. Git o zaman derler adama :D
hahahaha aynennn, amaaa isteee okadar evine masraf yaptii s@lak.. oda ona birakirmiii tabiii yooooo :( cunku o kadin hayatinda hiiicc calismamiss onu soke soke alir herseyini elinden
Bu adamın senle bağlantısı ne? :D
nasil yani?
Bu evi terkedecek olan adam senin eşin mi?
hayirr :(
Eee biz neden senle alakasız bir olayı konuşuyoruz :D
nasil yani
Bu adam kim, neyin oluyor?
hic birseyim sadece sevdigim adam <3
Garipmiş 😃
neden
Sence 😅
bilmiyorummm
Böyle söylemesi
😢
Acı ama gerçek :)
Maalesef
Konuyu noktalayalım o zaman :)
tamam sagol
Aşk mı yaşıyorsun o adamla
aramizda hicbirsey yok sadece oyle arada bi konusuruz
Bir kaç haftaya metres olursun
yokkkk asla! ben bu konuyu onunla konustum oda dedi asla oyle birsey yok olamaz
Áptál kız seni
nealakaaa
Aranızda cinsellik var mi
tabikide yok
Var 😉
he tamam he sen yasiyosunn bizim yerimize
İyi beceriyor ki birakamiyorsun dimi 😉
tovbe tovbe git isine bak ya, senin gibi sér efsiz degiliz hadi
Sərəfsiz değilim diyorsun evli adamla fingirdesiyosun 😉
ok
Kapalı mısın sen?
ya bu soruyla kapalikla alakasi nedir?
Soru sordum sadece 🙂
Tm
Cevap?
Yok cevap o soruya. Acigim derim acik diye laf edersin. Kapaliyim desem aha iste kapalilar ancak boyle dersin oyuzden boş ver hiic gerekmez benim konuyla hic bir alakasi yok
düzeni bozmamak
aahhh su duzenlerini varyaaaaa... gozun baskasindaysaaa bosa daaaaa
açıklayım istersen
olur
burdan yaz o ezele gecmem
yok yokkk
sen bilirsin
demekki terk edemiyor :D
uff niye acaba ya
sana mı gelecek :D
bilmem
mutsuzz olmasini istemiyorum
sana gelmesini istiyorsun belli
bana gelmezsede olur, ama sadece mutsuz olmasiini istemiyorumm :(
Sorumluluklar
ne gibi?
defol git, de
Oyle dersem o benden sogur.. sen yanlis anladin sanirim? Ben esi degilim onun
ne hayatlar var ya, masumum :D
🥲
Bnce ayak yapıyo
bilmiyorumm yaaa :(
nasil?
Ogrenmek ıstıyomusn