Ata sözü varsa ana sözü de vardır! Uçun kaçın gelin hade

İsteyen bana da bi söz bırakabilir 🪶
Ata sözü varsa ana sözü de vardır! Uçun kaçın gelin hade

İsteyen bana da bi söz bırakabilir 🪶
Geçen gün tumblr da gezinirken bir söz okudum. Aklıma sen geldin, kaydettim ama göndermeyi unuttum. Neden aklıma geldin onu da bilmiyorum ama geldin işte.
"Evladım, siz eser verin; başkaları da sizin hatâlarınız üzerine doktora yapsın..."
Hadi de bakim ne geliyor aklına? ☺️
Ama amaa 🥹 ben bu sözü kalbime işlerim kii çok hoş gerçekten 🪶 Hiçbir zaman, hiçbir insanın unutamayacağı bir güzellik var; o da bir insanın bir insanda gördüğü yürekten sevgidir
Teşekkür ederim ❣️
Buyrunuz.
Eşya eskirken yüzü, insan eskirken içi solarmış
Allah soldurmasin diyorum ve sizin profil adınız bende tam olarak şunu çağrıştırıyor:
Allah'tan gelip Allah'a gittiğim bir yolculuktan fazlası değilsin dünya.
Allah'ı hatırlatmak mıı 🥹 aldığım en güzel geri dönüt olabilir bu, çok teşekkür ederim
İlk gün profiliniz bende bu çağrışımı yapmıştı, değişen bir şey olmadı rica ederim.
Haydi bakalım
Biz adına dünya dedik, burası dâr-ı fenâdır ve insan bilmese de hüsrandadır
Teşekkürler
Cevap
8Cevap

🤷♀️☀️
Umudun olduğu yerde mucizeler çiçek açar, teşekkür ettiim
Bende teşekkür ederim.
Gönlün zikirsiz solmuş fesleğen'im nedir bu kadar dünya telaşı...
Amine gazat 😍🌸🌸🌸
Bunu da görmüştüm çok hoş yahu 🤌 Bir insanı bir insana ısındıran merhametidir, güzel kalbidir. Sureti değil, siretidir
Kesinlikle 😍
Derdi veren dermanını da verirmiş.
İnsan sevince yeşerir, mevsimini kalbinden bil. Bu arada çok güzel bir söz, teşekkür ederim
Çol severim bende. Ben de teşekkür ederim
Oooo. ok merk ettim soyle
Her hikayenin iyisi olamayız
Söyleyebilirsin
Hatalarıyla kabul ettiğiniz insanlar, size hatalar yapmaya devam edecek
Olur söyle
Herkes seni yanlış anlarken "olsun ben senin yüreğini biliyorum" diyen bir insanın olmasının tarifsiz güzelliği..
Söyle bakalım.
Dünyanın en zor hissi, kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğudur
Biliyor musun haklısın şu an gitmek istiyorum ama imkanım yok
🥺🫂
🫂💙
Olur söyleyebilirsin
Tek başınalığın müthiş bir duruşu var
He söyle kız
Gönül evini temiz tut yar gelince utanmayasın
Güzel söz
Olur dinliyorum
Seni senden çalmışlar ne derin yalnızlık
Güzel ✨
Söyle bakalım
Beklenen daima geç gelmekle mşehurdur
Kore aşkına sülee
Ne bileyim ben böyle her şeyi düşününce her şey de beni düşünür sandım
olur
Yazgının rengi sana koyu gelebilir, boyayanı unutma
ivit ivit ivit
En çok kendime mahcubum. Olmazlarda ziyan ettim gönlümü
Buna yakılır da sigara icmirem
aman aman içme sakın kıız
Süt icelim
oyy en güselii 🤌
De bakalım
Kork o mahkemeden ki hakimin kendisi şahit
De hele bakalım
Ayakta duracak hali yokken hayatta kalacak nedenleri olmalı insanın
Olur mdhdjd
Birinin ilk tanıdığın halini özlemek..
Olur de..
Bizi ne severler ne de özlerler ufak bir anı olarak gelir geçeriz
Anasözü?
Atasözü oluyorsa anasözü de olur
De bakalım
Seven sevdiğinin gönlünü etmeden su bile içemez
de bakalım
Gönül masumdur umar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?