Niye evlenen kimse mutlu değil, bekar kalmak en doğrusu mu?

Yaşım ilerledikçe fikirlerim değişiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu erkeklere açmiyorum niye açmıyorsun diyen oluyor açıyorum ya küfürlü yazışmalar ya da üyeleri rahatsız edenler oluyor yorumunuzu insan gibi yapıp geçin aksi taktirde sikayet ve artı olarak yorumunuz kaldırıcam
Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru sormuşum😄😄😄 teşekkür ederim KS :)
Niye evlenen kimse mutlu değil, bekar kalmak en doğrusu mu?
Cevapla