Eşim korunmayı unuttu. Hamileyim. Bebeği aldırsam içimde parçası kalır mı? Yoksa direk düşük hapı mı kullanayım?

Bebeği düşük hapı ile mi yoksa kürtaj ile mi aldırmalıyım? Bakma imkanımız yok psikolojim kötü ve eşim destek değil baba olmak istemiyor benden de iyi bir anne olmaz aşırı sinirliyim bebeği döverim ağlarsa
Eşim korunmayı unuttu. Hamileyim. Bebeği aldırsam içimde parçası kalır mı? Yoksa direk düşük hapı mı kullanayım?
Cevapla