Aile & Toplum Eşiniz ve aileniz arasında kalsanız kimi seçersiniz? Ozaneker Takip Et Xper 6 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Eşim Ailem Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Ankete ikisini de istemiyorum eklesem olacakmış 😁 Eşiniz ve aileniz arasında kalsanız kimi seçersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Ben eşimin yanında olurum daima tabi ki de.. 1 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı. Konunun ne olduğu da önemli ama sevgili değil eş diyorsunuz, eş demek kendi ailem demek artık bunu bilmek gerek 2 0 Yorumla
Soru_sormaya_geldin Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 82% +1 yıl bu konu hassas ara kalmamaya gayret ederim.. bunu iki tarafada dile getiririm.. 3 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Terazinin dengesini. Dek tutacaksın. Yoksa annene gider mutsuz olursun. Eşinin yanına gelir yine mutsuz olursun 1 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Eşimi secerdim o da benim kurduğum aile herkes bir yere kadar eşimden çocuklarımdan daha değerli kimse olmaz şu an yok ama 1 0 Yorumla
Definitive Takip Et Yoda Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Evlendiğim andan itibaren benim ailem eşim ve benden oluşuyor. Bir de çocuk eklendikten sonra artık ilk önceliğim kendi ailemdir. 1 0 Yorumla
teknisy34 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 60% +1 yıl aileden vazgecilerek eşinle aile oluyorsun zaten artık bu yolda eşinle varsın herseye herkese ragmen eşin olmalı 1 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Ailem benim herşeyim onların bir damla gözyaşına dünyayı yakarım. 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ben olaya kişisel olarak bakmazdim hangisi haklı ise onun tarafını tutarım 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Ailem tabiki eşim yokken ailem vardı ama duruma göre değişir, konuya göre değişir 1 0 Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Bu iki kişi arasında kalmak korkunç. Ben teraziyi dengelerdim de artık bir ailem yok. 1 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı. Konuya göre değişir.Eşim haklıysa eşimi, değilse ailemi seçerim. 1 0 Yorumla
Nurvan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Ben ordan ayrılırım ne halleri varsa görsünler 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yesinler birbirini ben yokum 3 3 Yorumla isabella181919 +1 yıl 🤣🤣 Yorumla isabella181919 +1 yıl En guzeli Yorumla Ozaneker +1 yıl Bide çekirdek alın tam olsun 😃 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Eşim ve ailem arasında kalsaydım kimseyi seçmezdim. Beni seven insanlar tercih yapmak zorunda bırakmaz. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Erkek / koca gelir gider, elalemin oğlu zoru görünce kaçabilir, ama insanın ailesi hep yanındadır kutsaldır. 1 0 Yorumla
manasdestani Takip Et Xper 4 Yaş: 20 +1 yıl hakli olan kimse o tabiki ama iki taraf da ayniysa herkes esin olabilir ama ailen bir tanedir bidaha denk gelemezsin 1 0 Yorumla
Sınıfkinimvar Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Eşimi seçerim 1 1 Yorumla Ozaneker +1 yıl 👏 Yorumla
Levent751 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Hayat zor üstesinden gelmek için çok çalışmak gerek. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sevgilim değilde eşimse tabi ki eşimi 1 1 Yorumla Ozaneker +1 yıl Doğru olan 👏 Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Konuya göre değişir ama ailem büyük ihtimalle 2 0 Yorumla
Dertliymxm Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 894 cevap paylaştı. Kocamda kocam jdjdj 1 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Eşim ya yanlış isaretledim 1 0 Yorumla
Misakisaki Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı. Ben orta yol bulurdum ikisinden de vazgeçmem 1 0 Yorumla
Onceagainn Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Ya benim ailem sadece eşim olursa;) 1 2 Yorumla Ozaneker +1 yıl Sen devam et seçim yapma 😃 Yorumla Onceagainn +1 yıl 😂👌🏻 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Huzur istiyorum… 😅 1 4 Yorumla Ozaneker +1 yıl İkisinide seçmezsin anlaşılan 😁 Yorumla _Queenn_ +1 yıl Umarım tercih yaptırmam gereken şartlar insanlar olmaz… 😅 Yorumla Ozaneker +1 yıl Umarım olmaz neden seçim yapmak zorunda kalalım ki geçinsinler güzel güzel Yorumla _Queenn_ +1 yıl Umarım güzel insanlar huzurlu insanlarla karşılaştırsın… Yorumla
boşişlermüdüri Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ailem kim olmuşsa 1 1 Yorumla Ozaneker +1 yıl Aile bana göre evlenince artık sizin eşiniz ve varsa çocuğunuz oluyor artık Yorumla
Alacabulaca Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Hangi konuyla alâkalı aralarında kalacağım ki? 0 3 Yorumla Ozaneker +1 yıl Bişey oldu anlaşamadılar diyelim kavga ettiler sende birini seçmek zorundasın kimi seçersin Yorumla Alacabulaca +1 yıl Eşim, ailemle tartışmayacağını bilen birisi olacağı için o duruma düşmeyiz. Fakat haddini bilmeyip tartışırsa orta yolu bulmaya çalışırım. Yorumla Ozaneker +1 yıl Olması gereken bence Yorumla
Dilers Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Aile atilmaz 2 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ikisinide birakirim 1 5 Yorumla Ozaneker +1 yıl Üzdü 😞 Yorumla isabella181919 +1 yıl maalesef boyle Yorumla Ozaneker +1 yıl Neden bırakırsın biri seni büyüten ailen biri kendin kurduğun ailen Yorumla isabella181919 +1 yıl Ailem benim sevdigim insana benim mutluluğuma karışıcaksa taraf tutmam ikisinidr birakirim Yorumla Ozaneker +1 yıl Karışmazlar galiba onu bilecek olgunlukta olmalı insanlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ben eşimin yanında olurum daima tabi ki de..
Konunun ne olduğu da önemli ama sevgili değil eş diyorsunuz, eş demek kendi ailem demek artık bunu bilmek gerek
bu konu hassas ara kalmamaya gayret ederim.. bunu iki tarafada dile getiririm..
Terazinin dengesini. Dek tutacaksın. Yoksa annene gider mutsuz olursun. Eşinin yanına gelir yine mutsuz olursun
Eşimi secerdim o da benim kurduğum aile herkes bir yere kadar eşimden çocuklarımdan daha değerli kimse olmaz şu an yok ama
Evlendiğim andan itibaren benim ailem eşim ve benden oluşuyor. Bir de çocuk eklendikten sonra artık ilk önceliğim kendi ailemdir.
aileden vazgecilerek eşinle aile oluyorsun zaten artık bu yolda eşinle varsın herseye herkese ragmen eşin olmalı
Ailem benim herşeyim onların bir damla gözyaşına dünyayı yakarım.
Ben olaya kişisel olarak bakmazdim hangisi haklı ise onun tarafını tutarım
Ailem tabiki eşim yokken ailem vardı ama duruma göre değişir, konuya göre değişir
Bu iki kişi arasında kalmak korkunç. Ben teraziyi dengelerdim de artık bir ailem yok.
Konuya göre değişir.
Eşim haklıysa eşimi, değilse ailemi seçerim.
Ben ordan ayrılırım ne halleri varsa görsünler
Yesinler birbirini ben yokum
🤣🤣
En guzeli
Bide çekirdek alın tam olsun 😃
Eşim ve ailem arasında kalsaydım kimseyi seçmezdim. Beni seven insanlar tercih yapmak zorunda bırakmaz.
Erkek / koca gelir gider, elalemin oğlu zoru görünce kaçabilir, ama insanın ailesi hep yanındadır kutsaldır.
hakli olan kimse o tabiki ama iki taraf da ayniysa herkes esin olabilir ama ailen bir tanedir bidaha denk gelemezsin
Eşimi seçerim
👏
Hayat zor üstesinden gelmek için çok çalışmak gerek.
Sevgilim değilde eşimse tabi ki eşimi
Doğru olan 👏
Konuya göre değişir ama ailem büyük ihtimalle
Ikisi de degil
Kocamda kocam jdjdj
O duruma düşmem düşersem de eşim derim.
Eşim ya yanlış isaretledim
Ben orta yol bulurdum ikisinden de vazgeçmem
Ya benim ailem sadece eşim olursa;)
Sen devam et seçim yapma 😃
😂👌🏻
aile yoksa sıfırsın
Huzur istiyorum… 😅
İkisinide seçmezsin anlaşılan 😁
Umarım tercih yaptırmam gereken şartlar insanlar olmaz… 😅
Umarım olmaz neden seçim yapmak zorunda kalalım ki geçinsinler güzel güzel
Umarım güzel insanlar huzurlu insanlarla karşılaştırsın…
Ailem kim olmuşsa
Aile bana göre evlenince artık sizin eşiniz ve varsa çocuğunuz oluyor artık
Böyle bir durumda kalmak istemezdim..
Hangi konuyla alâkalı aralarında kalacağım ki?
Bişey oldu anlaşamadılar diyelim kavga ettiler sende birini seçmek zorundasın kimi seçersin
Eşim, ailemle tartışmayacağını bilen birisi olacağı için o duruma düşmeyiz. Fakat haddini bilmeyip tartışırsa orta yolu bulmaya çalışırım.
Olması gereken bence
eşimi seçerim. olağanüstü bir durum yoksa.
Tabi ki eşimi
Ortak bir payda bulmaya çalışırım.
Aile atilmaz
Ikisinide birakirim
Üzdü 😞
maalesef boyle
Neden bırakırsın biri seni büyüten ailen biri kendin kurduğun ailen
Ailem benim sevdigim insana benim mutluluğuma karışıcaksa taraf tutmam ikisinidr birakirim
Karışmazlar galiba onu bilecek olgunlukta olmalı insanlar
Eşim
El oğlu insan oğlu aile farklı
eşim
Eşimi
İkisinide seçmem 😂
konuya bağlı
Seçim zor ama
Eşim tabiki
Ailem
Eşim olmalı