Yardımınıza çok ihtiyacım var bir bakar mısınız?

Saygısız, bencil, kötülükten zevk alan, narsist bir insanla görüşmek zorundayım. Bu kişi her türlü kötülüğü herkesin içinde yapıp benden de olumsuz bir tepki aldığında çevredeki herkesi manipüle ediyor. Kendini bir şekilde işin içinden sıyırıp sanki her şeyi o değil de ben yapmışım gibi beni sorunlu ilan ediyor. Kafayı yedirdi bana. Her hareketimden bir mana çıkarıp, huzursuzluk yaratıyor. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Kafayı yemek üzereyim. Bu şeyle görüşmeye mecburum, mecbur bırakılıyorum.

Yardımınıza çok ihtiyacım var bir bakar mısınız?
Cevapla