Annemden nefret ederim ama bakmak zorundayım. Bana geldiğinde yaptıklarını tekrar yaşıyorum ve uyku uyuyamıyorum. Nasıl geçer bu?

Kocamla aram pek iyi sayılmazdı ama o daha da beter etti, evden kovdu. Çocuğum babasız büyüyor. Çocukluktan beri kardeşim arasında ayrımcılık yapıyor bilerek ya da bilmeden. O hep zavallı ona ömrünü adadı. Ben süründüm ama vah vah sana zor demekten öteye geçmedi. Babamın hiç bir söz hakkı yok evde annemden dolayı. Herşeye karışır ve herşeyi kontrol etmeye çalışır, müsade etmezsen terslersen “hastalanır” söylenir,… şu an bende misafirdeler ama bundan mutlu değilim aksine biran önce gitsin istiyorum. Uyku uyuyamıyorum. Ne yapayım?
Annemden nefret ederim ama bakmak zorundayım. Bana geldiğinde yaptıklarını tekrar yaşıyorum ve uyku uyuyamıyorum. Nasıl geçer bu?
Cevapla