18 yaş altı olaylarda suçlu taraf nasıl belirleniyor ya da cezai işlem nasıl oluyor?

Okulumda skandal bir olay yaşandı. Sınıfımdaki bir kızla erkek okulda uygunsuz bir şeyler yaşamış ve videoya almışlar bunu ve video yayıldı. 12. Sınıfız diye okul fazla olay çıkarmaz diye düşünüyordum disiplin zaten yediler ama birde üstüne çocuk şube isin icine girdi aileler birbirlerinin çocuklarından şikayetçi olmuş. Bu durumun sonu nereye gider? Kız 18ine yeni girdi cocuk daha 17 olarak geçiyor
18 yaş altı olaylarda suçlu taraf nasıl belirleniyor ya da cezai işlem nasıl oluyor?
Cevapla