Adana neden hep 1 yıl ileriye gidiyor?

Adana yeni yıla 1 sene ileri şekilde giriyor. 2025'e girmişler 🤣 Adana neden böyle? 😂

Adana neden hep 1 yıl ileriye gidiyor?

#EdamedaYeniYılHediyeleri 🎄🎁 #Sephora 💄🎀

Güncellemeler
+1 yıl
🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
Adana neden hep 1 yıl ileriye gidiyor?
Cevapla