İşin şakası bi yana millet adana şöyle adana böyle dedikçe mala bağladılar birader. Bi kere yaptılar aynı şakayı güldük eğlendik. Her sene aynı saçmalık.
Bence de biraz saçma en azından belediyenin vs yapması. Bazı iş yerleri müşterilerin dikkatini çekmek için bilerek yapıyorlar ama belediye yapınca biraz absürt kaçıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Adanalıların uzaylı olduğunu düşünüyorum ben ve gelecekten geliyorlar
👽😁
Adanalılar Koreli herhalde. Onlar da doğar doğmaz bir yaş ileriye alınıyor.
Bir sonraki yılbaşını Adana'da geçirirsen bu soruna cevap bulabilirsin. Biz onu söyleyemiyoruz maalesef 🤣🤣
Bunlar da mala bağladı iyice. Ayırıp Yunanistana bağlasak gram üzülmem
1.5 milyon nüfuslu koca bir şehri elin gavuruna vermek nedir birader? Adana'ya kurban ol sen.
İşin şakası bi yana millet adana şöyle adana böyle dedikçe mala bağladılar birader. Bi kere yaptılar aynı şakayı güldük eğlendik. Her sene aynı saçmalık.
Bence de biraz saçma en azından belediyenin vs yapması. Bazı iş yerleri müşterilerin dikkatini çekmek için bilerek yapıyorlar ama belediye yapınca biraz absürt kaçıyor.
Adana plakası bir olduğu için yıla 01 eklenince o olur
Çünkü orasi adana.. :/
Bir sene öncenin haberleri ile bize döneceklerdir :/
Güneşe ateş edip yörüngesini değiştirmişlerdir, ondan.. 😄
Çünkü orası adana özellikli bir yer plakası bile 01
Biri beni aydınlatsın olay nee
Adana'da 2025e girmişler işte her yere 2025 yazmışlar
Acıyı işkenceyi zülm emeği en çok çalınan şehir olduğu için
Adamlar ileride yaşıyor çünkü sşdlkgşlsdg
Adamlar şahsına münhasır
Adamlar çok ileri görüşlü ondan 🤣
canları öyle istemiştir herhalde
Onlar farklı bir kafa boş ver
Çünkü kurşun kadar hızlı yaşayan şehir 😅
Oylemiymis bilmiyordum
adana tuhaf
Çünkü adana sjdj
Sigaraları sağlam
Bir Adanalı olarak hiç bilmiyorum
Bende
Neresinden
Yüreğir sen
Bende Yüreğir ama İstanbul'da yaşıyorum
İstanbul Adana'dan daha korkutucu bence 😂
Öyle zaten
Hızlı