Kapanmak geleneksel mıdır yoksa farz mıdır?

Farz değil diye biliyorum ayrıca çok saçma geliyor açığım diye bana günah yazılması ve görüntü olarak hiç hoşuma gitmiyor
Kapanmak geleneksel mıdır yoksa farz mıdır?
Cevapla