
Ben eve dönerken marketten pipetin içinde satılan nohut unlarından alıyorum hala 💕.

Ben eve dönerken marketten pipetin içinde satılan nohut unlarından alıyorum hala 💕.
Küçükken bundan 14 yıl önce Omnitrix Classic saatim vardı, bundan;

Bu saat hala duruyor ve nostalji amaçlı arada bakıyorum, günümüzde ise bir Samsung Watch aldım ve Omnitrix uygulamasını indirdim, daimi kolumda takılı ve kullanıyorum;

Ya şunlar çok iyi değil miydi ya. Telefonların Allah belasını versin. Milyonlarca oyun var ama hiçbiri zevk vermiyor.
Sanal bebek bu, evcil hayvan ya da bebek bakıyodun. Yediriyon, içiriyon, uyutuyon, hasta olunca iğne yapıyon. Ölünce çok üzülüyordum :")
Zaman zaman bonibon şekerleri alıp, şekerleri hap niyetine yutup elveda hayat diyorum
Bu çok iyiymiş seni EİC seçeyim zamanı gelince cmcncnf f
Kaç yaşıma gelirsem geleyim vazgeçmem bu alışkanlığımdan :D
Çok beğendim 😀
Teşekkür ederim☺
Rica ederim 😇
Bu vampir dişleri ve atari hala var evde çocuklar oynuyor 😊
Hala takıp geliyor anne bak vampir oldum diyor benimkiler 😀😀internet vermiyorum. Benim çocukluğum gibi sokakta oynuyorlar. Tek fark şu ben balkonda izlerim. Annem salar aksama kadar dışarda unutturdu bizi 😀😀😂😂
Tesekur ederim 💐❤️❤️
Eic için tesekurler 💐💐
Cevap
27Cevap
Çizgi film izlemek elbette
Çocukluğumuzda yayınlanan çizgi filmleri izlerim (Looney Tunes, Tom ve Jerry, Scooby Doo vb.)
Salçalı ekmek yerim
Sokakta çocuklarla yakartop oynarım
Resimdekiler çok güzel. O nohut tozları boğaza kaçardı 😅
onlardan hala satiliyor mu? eskiden bocek cikiyor icinden derlerdi
o zaman icinden bir sey cikmasa bile sonu sürprizli bitebilir 😅
huplet gitsin o zaman aman 😄
Aaaa onu bir türlü bulamadım bakkaldan mı aldın dlsjdm
Ayyy çok güzel dşekekd arada bir görüşlerini de okuyorum da sitede seni çok minnoş buluyorum💓
İstek atacaktım da utandım shhs
Skwhuw attım
En belirgin 3 oyuncağı hala her gördüğümde oynarım 🤦♀️
Bunlar yok artık ama şu tetris aklımda hep bulursam alacam bir tane
Cino yiyorum arada ve çok mutlu ediyor. 😂
Evde hala bir atarim var, meşelerim de 😇
Bilye yahu biz İzmir’de meşe deriz bilmemen doğal 😇
İzmir dili edebiyatı sınıfına alalım seni 😂
Leblebi tozu değil miydi
Bahsettiğin leblebi tozu olmasın
Digimonlar vardı hele demir olanlar ne güzeldi be
Eski madeni paraları saklıyorum hala
Tontiş diye bir çikolata vardı arada alırım hala svshdj
benim çocukluğum bir şey kalmadı topaç bile yok
Bazen tetris oynuyorum yiğeninim
Cino yiyorum bir de harby 😄
Çizgi film izliyorum
Ekşi yüz şeker
Heidi yi izlerim
Abur cuburlar ve çizgi filmleri olabilir..
Leblebi tozu değil mi o dediğin nohut şeysi?
Cino
Ekşi yüzden vazgeçemedim hala😜
kafaya dikmeli mısır ciplerini
nohut unu 🤝leblebi tozu
denk gelirsem bu görseldekileri alırım
Çokokrem vaz geçilmez
Eti pufumu
vampir dişi ve el atarisi
Şekerler 🫠
Cino yemeye devam
ayy cok güzel
Hayır
Leblebi tozu
Leblebi tozuu
Ağlamak
Hiçbiri
Hiçbirini 😃
Tom ve Jerry izlemek
Bilye oynuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?