Hayat burada güzel. İnsanlar, doğa, şehir vs... O yer neresi?
Tabiki de Türkiye"m
Dubai
İsveş
Amerika
Rusya
Diğer ülke (yorumda lütfen belirtin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayat burada güzel. İnsanlar, doğa, şehir vs... O yer neresi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Amerika
Türkiye hariç hepsinde yaşanır. Eskiden olsa canım ülkem derdim ama yaş ilerledikçe korkular artıyor ve bunların hepsi ekonomik kaygıdan olmuyor
Danimarka ve İtalya olabilir insanlar daha olgun gelişmiş bir ülke ve baya güzel
italyadamı insanlar daha olgun :D
Evet neden?
çok enterasan :) kendileri bile kendileri için biz çocuk ruhlu insanlarız der :)
defalarca gittim italyan firmalarla çalıştım. olgun olduğunu düşündüğüm çok ender italyan oldu :)
Bence hepsi öyle değil oradaki insanlar Türkiye’ye göre kibar ve nezaketli
kaç italyan ile tanıştın acaba?
diğer ülkelerde yaşmadığım için ülkemiz diyorum
Kesinlikle cehennemde
HAHAHAHAH
Hahahah
Sevdiğimdedir hayat o olsun yeterli ❤🐨
Abi fazla abartıyorsunuz hayat sevgili den eşten ibaret değil
Türkiye harici her ülke
Antalya, kaş
Japonya
Papua Yeni gine
Avrupa ve İskandinav ülkeleri.
Kanada