Bulunduğum yerden koşul dan asla memnun değilim?

Etrafımda beni sevmeyen bana değer vermeyen o çok çok fazla kişi var yaşadığım birtakım problemler hastalanmama sebep oldu piskoijimi düzgün tutmak için gayret gösteriyorum ama bunu yaparken dağınık sürekli dalginlikla yanlış cümleler kurduğumu fark etmeye başladım mesela bugün annem beni arayıp sen nasılsın dedi "Oda iyi nasıl olsun dedim "bulunduğum yeri terk etmek kolay olur mu sizce ne yapmaliyim?
Bulunduğum yerden koşul dan asla memnun değilim?
Cevapla