"Kadın çalışmazmış. "
"Erkek adam evine bakarmış" diyip adamı gırtlağa kadar borca sokmak iş mi?
"Kadın çalışmazmış. "
"Erkek adam evine bakarmış" diyip adamı gırtlağa kadar borca sokmak iş mi?
İhtiyaç yoksa karşılıklı anlastıktan sonra kadın çalışmayabilir ama tam aksi durumda erkeğe yuklenilmemeli herkes elini taşın altına koymalı.. Evlilikte her şey ortaktır geçim sıkıntısı ve borçlar da dahil.. Bu konuda çoğu erkek ezilmeyi kabullenmiş mutlu etmesi gereken erkek, mutlu edilmesi gereken kadın olarak baklıyor.. Açın gözünüzü..
Bu evlilik değil erkek çalışıp kadında yiyorsa buna evlilik denmez :D
evlenmeyin bekar kalın, kamu spotu mesajı gibi oldu buda neyse geçmiş olsun böyle evliliği olanlara :D
Sen çalışacaksın ben yiyecem diyor
Cevap
4Cevap
Böyle bir eşiniz varsa ya da sevgiliniz geçmiş olsun. Bu zihniyetle ömür geçmez
İş Değil kötü bir durum erkek adam evine ne olsada bakmalı tarafındayım kadında öyle
Hiçte koca eline bakamam 😑
Bekarlık iyidiiiiiiiir. Çalıştığın para senin
Evet iş
O kadar borçla huzurun olacak mı?
İş değil
Çok yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?