Geçen birkaç arkadaş buluştuk sohbet vs ediyorduk bu bahsettiğim arkadaşda saatlerce sevgilisinden yana yakındı durdu baya kafa ütüledi kız onu 2 defa da aldatmış öncesinde ve buna rağmen onu affetmiş şuanda da yine kızdan yana sıkıntıları vardı ve bize anlatıyordu bunları herkes fikrini söyleyip ilişkilerini toparlamaya çalışıyorlardı bense içimden geçenleri söyledim kendine saygısı olmadığını kızında onunda basit kişiler olduklarını söyledim tavır alıp kalktı masadan ardından teker teker hepsi peşine gitti komik bir ortamdi wkdkwkd
sonuç olarak tek kaldım biraz takılıp eve geldim sonrasında beni ortak gruptan atmışlar hepsiyle iletişimimi kestim haklı olduğumu düşünüyorum ama sorunlu muamelesi görmem kendimi sorgulamama sebebiyet verdi siz ne düşünüyorsunuz.
sonuç olarak tek kaldım biraz takılıp eve geldim sonrasında beni ortak gruptan atmışlar hepsiyle iletişimimi kestim haklı olduğumu düşünüyorum ama sorunlu muamelesi görmem kendimi sorgulamama sebebiyet verdi siz ne düşünüyorsunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer