Çok da samimi olmadığım birinin ilişkisine yorum yaptım hatalı mıyım?

Geçen birkaç arkadaş buluştuk sohbet vs ediyorduk bu bahsettiğim arkadaşda saatlerce sevgilisinden yana yakındı durdu baya kafa ütüledi kız onu 2 defa da aldatmış öncesinde ve buna rağmen onu affetmiş şuanda da yine kızdan yana sıkıntıları vardı ve bize anlatıyordu bunları herkes fikrini söyleyip ilişkilerini toparlamaya çalışıyorlardı bense içimden geçenleri söyledim kendine saygısı olmadığını kızında onunda basit kişiler olduklarını söyledim tavır alıp kalktı masadan ardından teker teker hepsi peşine gitti komik bir ortamdi wkdkwkd
sonuç olarak tek kaldım biraz takılıp eve geldim sonrasında beni ortak gruptan atmışlar hepsiyle iletişimimi kestim haklı olduğumu düşünüyorum ama sorunlu muamelesi görmem kendimi sorgulamama sebebiyet verdi siz ne düşünüyorsunuz.
Çok da samimi olmadığım birinin ilişkisine yorum yaptım hatalı mıyım?
Cevapla