Koskoca bir hiç olduğumu kabullendim, hayat neden böyle?

Karşıma çıkan insanlar bana değersiz olduğumu hissettirdi hep kötü tarafı bende kabullendim artık duygularımı kullandirtiyorum insanlara. Benim gibi hiçin ne değeri olacaksa zaten. Kendimden nefret dahi edemiyorum artık. Kendimi bir yerden atsam geberip gitsem kimsenin umrunda bile olmam. Bu dünyanın zavallı insanıyım ben aptal gibi hep iyilikle iiy niyetle yaklaşıyorum insanlara onlarda beni kullanıyor her seferinde
Koskoca bir hiç olduğumu kabullendim, hayat neden böyle?
Cevapla