Neden beni anlamak istemiyor insanlar?

Her yeni yıl olduğunda çok hüzünleniyorum normalde plan falan yapıldı ama ben hiç bi arkadaşım eşim dostumla yeni yılı kutlamak bişeyler yapmak istemiyorum söylüyorum neye inanırsan o olur diyorlar ya inanmadığım halde başıma bunlar geldi önemsemediğim halde her yeni yıla kimle girdiysem o yıl hiç bi zaman yanımda olmadılar hep bi savaş oldu kavga oldu tartışma yaşadım ilişkim bile bitti yalnız olmak istiyorum 12 ti geçtikten sonra geleyim gezelim ne tamam yiyelim diyorum öyle şey mi olur diyorlar ve ben her yıl yeni yıl olayında çok duygusal oluyorum hep uyumak kimseye muhattap olmak dahi istemiyorum sadece ağlamak içimi rahatlatmak istiyorum

Neden beni anlamak istemiyor insanlar?
Cevapla