Kayınvalidem benimle sebebsiz yere görüşmüyor. Aramızı nasıl düzeltebilirim?

Merhabalar 3 aylık evliyim kayınvalidem ile yakın oturuyoruz. biraz tuhaf bir karakter biz evleniyoruz dedik diye durumumuz yok erken daha diye trip atıp gelinlik bakmaya gelmedi sonra düğün zamanı özür diledi. dugunden sonra kocamın erkek kardeşi kumar oynamış yüksek borç yapmış herkes bizi aradı balayinda bile bizi borçlular rahatsız etti. sonra ailesi öğrendi ve eşimde evlendigimizden beri nedir bu kızın yaşadıkları falan diyince kayınvalidem benden uzaklaştı arayip sormuyor cagirmiyor bir tuhaf oldu benimle görüşmüyor eşime diyorum ben naptim. esim diyor olanlar dan utandığı için şu bu ama bana saçma geliyor. ne yapmalıyım sizce ben rezil olmasınlar diye kendi aileme bile demedim kadın benle görüşmüyor.

Kayınvalidem benimle sebebsiz yere görüşmüyor. Aramızı nasıl düzeltebilirim?
Cevapla