Genel olarak sizin için nasıl bir yıldı? Ne söylemek istersiniz?

Genel olarak sizin için nasıl bir yıldı? Ne söylemek istersiniz?

ultra fakirleştiğimiz bir yıldı. herkes alırken biz ülkecek bakınmakla yetindik ve seneye daha da kötü bir hal bizi bekliyor. örneğin ev kiraları asgari ücretin 4 te 1 ini geçmezdi şimdi 2 katı oldu. doğal olarak karı koca çalışıyor ve sadece kirayı karşılayamıyorlar.
Kuzenimin tuzağından bu kez tam anlamıyla kurtuldum önceden ne bileyim küçük çocuk benden küçük ne bileyim bana bir şey yapacak zorla sahip olmaya çalıştı kardeşi kurtardı tokat attım ağladım bir kaç kere denedi Allah kurtardı 2023de yine denedi sezgilerim yaşadığım olay milletin orada olmasıyla kurtuldum kendim kurtuldum ama hiç pes etmedi yukarı çıkmadığım halde amaç yukarısıydı o yüzden alt kapınının önünde bir kaç kere gitti geldi bekledi şarkı mırıldandı annem o yüzden gördü düşmanımın annesi başka şeye şahit oldu o yüzden gördü çünkü ben yukarı çıkmadım alttaki odaya da giremedi baya hareketler yaptı çünkü millet vardı annem gördü yoksa küçükken oraya girerdi hemen sonra iki kere düşme tehlikesi atlattım sonra dedem rahmetli oldu komşularımız oldu amcam amcamı köy evinden kovdu başka yere ev bulmaya çalışıyorlar tabiki ayrımcılık var
Hayatımı gerçekten kontrol altına aldığımı hissettiğim bir yıldı. Bir çok yeni şey denedim, ucube tipleri hayatımdan çıkardım, yeni arkadaşlıklar edindim vs. İlk çeyreği kötüydü, Adana'da yaşadığım için ekstra kötüydü ama her şeye rağmen güzel bir yıldı.
Cevap
19Cevap
Benim için kötü ve sıkıcı geçti
Çoğunlukla güzeldi. gaza gelip 2 kez saçımı 0'a vurdum, maviye boyadım falan falan sonra yeni hobiler edindim, oyun bağımlılığımdan uzaklaştım, Meditasyon derkeen yıl bitiyorr..
Maddi konuda en şanslı senemdi, kariyer olarak güzel geçti, geri kalan konularda ise diğer seneler ile stabilligini korudu
İdare eder günlük bir meslek edindim en azından 😄 ama şimdi çalışmıyorum bir daha Nisan ayında tekrardan
Bu yıl geçirdiğim en kütü yıl oldu. Bir daha dilek dilememek üzere..
@Bravehrart Seneye ve bi ömür boyu tüm senelere seninle mutlu huzurlu bir ömür mutlu huzurlu bi sene diliyorum 🥰 kavuşmamız yaklaştı sanırım 2024 bizim için güzel bi sene olacak seninle mutlu huzurlu beraber nice senelere canım eşim ❤️❤️❤️
Kötü bir yıl geçirdim sonlara doğru... 2024 inşallah çok çok iyi bir yıl olur benim için
eh diyelim biraz baş ağrısı yaptı bu yıl sonu bende
💩💩💩💩 duygularımı şu emoji ifade edebiliyor ancak
Hayatımın en güzel yıliydi diyebilirim
Umarım 2024 çok daha iyi olur!
Sallantılar olsa da yıkılmadık çok şükür genel olarak güzel geçti
dehşet iğrençten daha kötü bi tabir bulamıyorum ama o kadar kötüydü
Yılın başlarında berbatım ve çok ihanete uğradım yılın ortalarına doğru daha iyiydim kendimi toparlamistim. Yılın sonlarında ise birini sevdim ve iyi gibiyim
İyide geçmedi kötüde orta diyeyim
Beklentilerimi karşıladı...
Üzerimden geçti.
Rezalet çok hasta oldum
2023👉🏻🍑💪🏻🥲
Yoğun, yorucu, karmaşık ama güzeldi
baya kotu gecti bence
Rezalet başladı ama güzel bitiyor gibi
Berbat hele ilk zamanları.
iyi sayılır (maddi anlamda)
Normal geçti de şu 6 Şubat çok büyük travma
İyinin kötüsü, kötünün iyisi..
Yıpratıcı
Kötü
Kötü
Aşk dolu
Durağan
Güzel geçti
Bok gibi hemde ne bok
Korkunç
Yorucu geçti
Daha kotu bir senem olmamıştı.
Berbat
Seri sert guzel
Orta sekerli
Çok kötü
Standart bir yıldı
Güzeldi
Kötü felaket
yorucu ve stresli
Boş ve kasvetli
İdare eder
Berbat çok kötü
İdare eder
berbat
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?