Bebeğim hasta kocam ilgilenmiyor ben mi abartıyorum?

Kocam şehir dışına gitti ev bulana kadar biz İstanbul'da kaldık. Bebeğim hasta zaten tek başımayım Allah korusun kötüleşse hastaneye götürecek kimse yok. Dün akşamda mevsimsel alerji diye düşünüp 9 gibi çocuğu bebek arabasına atıp nöbetçi eczaneye gittim annemle birlikte. Kocama söylemedim aceleden, eve gelince yazdı nerdesin ne yapıyorsun diye bende eczaneye gidip geldiğimi söyledim. İşi olmadığı izinli olduğu halde yarım saatte cevap verdi. Sonra aradım açmadı, dönüş yaptı bende kızdım telefonu kapattım. Zaten kimse yok, bebeğim hasta ve her gece uykusundan uyanıyor öksürmekten balgamdan, topladan 4-5 saat bile uyumuyorum ama buna rağmen arayıp çocuk nasıl neyi var ki sen gittin eczaneye ne aldın ne yaptın demiyor boş boş kahvede takıldığı halde ilgilenmiyor. Ben mi abartıyorum gerçekten yoksa kocam sorumsuz mu

Bebeğim hasta kocam ilgilenmiyor ben mi abartıyorum?
Cevapla